خبرگزاری کار ایران

با پایان یافتن مراحل فنی؛ ماه نشان به پخش سیما رسید

کد خبر : ۶۴۳۶۶

تهیه کننده تله فیلم ماه نشان گفت: با پایان یافتن مراحل فنی و تکمیل موسیقی، این تله فیلم به زودی تحویل پخش سیما می‌شود.

ایلنا: مسعود منصوری، تهیه کننده مشترک تله فیلم ماه نشان (با همراهی علی حجازی‌مهر) گفت: با توجه به فضای ویژه فیلم و تاکیدی که بر کیفیت ساختاری ماه نشان داشتیم، پروسه فنی طولانی شد.
به گزارش ایلنا، وی افزود: اکنون با اتمام ساخت موسیقی توسط آرش عشقی مراحل فنی به پایان رسیده است.
این تهیه کننده در ادامه گفت: ماه نشان موضوعی اجتماعی دارد و از دوازدهم اسفند ماه کلید خورده است. بیشتر لوکیشن‌های آن نیز مربوط به تهران و شمال کشور است.
منصوری افزود: فیاض موسوی کارگردانی و تدوین این تله فیلم را برعهده داشته و عدنان کاپوسیان به عنوان چهره جوان و استعداد جدید در این فیلم معرفی شده است.
وی با اشاره به دیگر عوامل این تله فیلم گفت: بابک بذر افشان مدیر تصویر برداری، رضا حسین کنش‌لو مدیر صدابرداری، محسن دارسنج طراح گریم، این تله فیلم هستند. همچنین ایمان صفا، حسین عابدینی، آرش تاج، سعیده عرب، هدی آهنگر در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.
این تهیه کننده در خاتمه افزود: موسسه فرهنگی و هنری نما به نما مجری طرح این تله فیلم بوده است و اکنون پیش تولید تله فیلم از توهم تا رویا را برعهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز