خبرگزاری کار ایران

ایوبی در اختتامیه جشنواره سی‌وسوم:

صد بارهم استعفا دهم وزیر قبول نمی‌کند / سالن شماره دو سینما فرهنگ هدیه به گروه هنر و تجربه

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۳۳۴

امسال سال کم‌پول و بی‌پولی بود که البته معلوم نیست وضعیت در سال آینده بهتر شود. اما امیدوارم سال ٩۴ سال پرباری برای سینمای ایران باشد.

حجت‌الله ایوبی(رییس سازمان سینمایی) در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر با ابراز خوشحالی از موفقیت گروه هنر و تجربه که شش ماه از آغاز به کار آن می‌گذرد؛ گفت: برای هدیه به این گروه نو پا سالن شماره دو سینما فرهنگ را به گروه هنر و تجربه تقدیم می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ او ادامه داد: عباس کیارستمی قصد داشت که حتما در این مراسم حضور پیدا کند اما به دلیل مشکلی که پیش آمد این اتفاق میسر نشد.

ایوبی با ابراز تشکر از فیلمسازانی که در یک سال گذشته با وجود بسیاری از مشکلات با تعصب فیلم ساختند؛ گفت: امیدوارم رسم شود که از مدیران تنها انتقاد نشود و از آنها تقدیر هم شود.

رییس سازمان سینمایی در ادامه از اهالی رسانه تشکر کرد و افزود: کسانی که باعثدیده شدن این مراسم می‌شوند اما خود هیچگاه به چشم نمی‌آیند. اما حال که قلم دست شما اهالی رسانه است از شما می‌خواهم که درست بنویسید. در کجای دنیا بهتر از سینمای ایران وجود دارد؟

ایوبی ادامه داد: اگر بخواهیم این سینما و مدیریت را زیرسئوال ببریم؛ بلاشک کار را مشکل کرده‌ایم. امسال سال کم‌پول و بی‌پولی بود که البته معلوم نیست وضعیت در سال آینده بهتر شود. اما امیدوارم سال ٩۴ سال پرباری برای سینمای ایران باشد.

او با بیان این مطلب که جوانانی که امروز جایزه می‌گیرند تا چهار دهه آینده فیلم خواهند ساخت، افزود: سینما ایران هست و ادامه خواهد داشت.

رییس سازمان سینمایی درخصوص استعفای خود گفت: بیش از دو دهه است که گرفتار فرهنگ و هنر کشور هستم و کجا بهتر از سینما برای خدمت. من اهل استعفا نیستم. اگر صدبار هم استعفا دهم آقای جنتی قبول نمی‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز