خبرگزاری کار ایران

پژمانفر در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرد:

کاهش ۲۰ درصدی بودجه سازمان سینمایی مغایر با سیاست‌های کمیسیون فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۶۵۵

سیاستگذاری‌های کمیسیون فرهنگی؛ اختصاص بودجه از محل اعتبارات غیرفرهنگی به بخش فرهنگی است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی؛ کاهش ۲۰ درصدی از بودجه سازمان سینمایی و تخصیص آن به جشنواره فیلم مقاومت را مغایر با سیاست‌های کمیسیون فرهنگی عنوان کرد و گفت: این پیشنهاد به معنای تصویب نیست.

نصرالله پژمانفر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ کاهش ۲۰ درصدی از بودجه ۱۰۶ میلیارد تومانی سازمان سینمایی و اختصاص آن به جشنواره فیلم مقاومت را در حد یک پیشنهاد در کمیسیون فرهنگی دانست و گفت: کمیسیون فرهنگی وظیفه دارد؛ کلیه پیشنهادهای مطرح شده در کمیسیون را در کمیسیون تلفیق مطرح کند. این به معنای رای آورن آن پیشنهاد نیست.

وی ادامه داد: کمیسیون فرهنگی نه تنها بنا ندارد؛ در حوزه فرهنگی از حوزه سینما کم و به بخش دیگر اضافه کند؛ بلکه قصد دارد؛ بخش فرهنگی علی‌الخصوص سینما را حمایت کند.

پژمانفر؛ سیاستگذاری‌های کمیسیون فرهنگی را اختصاص بودجه از محل اعتبارات غیرفرهنگی به فرهنگی اعلام کرد و ادامه داد: پیشنهادها به معنای رای اوردن نیست. ا این پیشنهاد مخالف با سیاستگذاری کمیسیون فرهنگی است و ما با آن مخالف هستیم.

او با اشاره به اینکه ما در نظر داریم به بودجه فرهنگی اضافه کنیم، افزود: اولویت ما جابجا کردن اعتبارات بخش فرهنگی نیست؛ بلکه این است که به بخش فرهنگ جدی‌تر نگاه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز