خبرگزاری کار ایران

برنامه‌ی تازه جشنواره‌ی فیلم فجر؛ طرح یک فیلم یک سلام

کد خبر : ۲۳۹۶۳۲

در طرح یک فیلم یک سلام قبل از آغاز سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر فیلم‌های حاضر در بخش‌های سودای سیمرغ و نگاه نو به همراه اقلام تبلیغاتی آنها معرفی و رونمایی می‌شوند.

امسال قرار است قبل از آغاز سی وسومین دوره جشنواره فیلم فجر؛ فیلم‌های حاضر در بخش‌های مسابقه در قالب طرحی به نام یک فیلم یک سلام معرفی و رونمایی شوند.

مازیار فکری ارشاد(مدیر این طرح) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به جزئیات این طرح گفت: کمیته‌ای از هفته‌ها قبل در ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر تشکیل شده و با یک برنامه‌ریزی مناسب قصد دارد فیلم‌های جشنواره فیلم فجر را از تاریخ ۲۳ دیماه الی ۳۰ دیماه در برنامه‌های جداگانه معرفی کند.

وی ادامه داد: در این طرح هر روز ۵ الی ۶ فیلم در دو نوبت صبح و عصر با حضور کارگردان، تهیه‌کننده و دو نفر از بازیگران آن برای اصحاب رسانه معرفی می‌شوند. همچنین پوستر، تیزر، ‌موسیقی، ‌عکس، جمله‌ی تبلیغاتی فیلم و سایر اقلام تبلیغاتی فیلم‌ها نیز رونمایی می‌شود.

مدیر طرح یک فیلم یک سلام افزود: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ و عصر از ساعت ۱۵ تا ۱۸ فیلم‌ها با حضور اصحاب رسانه معرفی می‌شوند و برای هر فیلم مدت ۴۵ دقیقه زمان برای معرفی و رونمایی درنظر گرفته شده است.

فکری ارشاد با اشاره به اینکه این طرح قبل از آغاز بلیت‌فروشی اجرا خواهد شد؛ گفت: هدف ما از اجرای این طرح ایجاد یک فرصت برابر و عادلانه برای تبلیغ و معرفی فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر است زیرا در سالهای گذشته فیلم‌ها فقط در زمان برگزاری معرفی می‌شدند و بعضی از فیلم‌ها شانس این را داشتند که بیشتر از سایر فیلم‌ها دیده شوند اما امسال فرصت معرفی برای فیلم‌ها به صورت برابر دیده شده است.

وی ادامه داد: مخاطبان جشنواره فیلم فجر نیز می‌توانند با اطلاعاتی که از این برنامه کسب می‌کنند؛ بهتر از گذشته نسبت به خرید بلیت و تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود در سینما اقدام کند.

مدیر طرح یک فیلم یک سلام با اشاره به اینکه امرزو بخش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مانند سایر بخش‌های یک فیلم سینمایی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ گفت: در این طرح ما به دنبال آن بودیم که اهمیت فعالیت دوستانی که در بخش روابط عمومی و امور رسانه‌ای کار می‌کنند را به نوعی اعلام کنیم و همچنین فضایی برای ایجاد تبلیغات بوجود بیاوریم.

فکری ارشاد افزود: از مراسم معرفی هر فیلم سینمایی، یک فیلم مستند تبلیغاتی آماده می‌شود که دراختیار مدیر امور رسانه‌ای فیلم‌ها و سازندگان هر فیلم قرار می‌گیرد و می‌تواند از آن برای انجام امور تبلیغاتی در مراسم‌های دیگر استفاده کند.
وی افزود: در این طرح امسال فیلم‌های بخش سودای سیمرغ و نگاه نو معرفی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز