خبرگزاری کار ایران

در پشت صحنه فیلم «۳۶۰ درجه» رخ داد؛

گلایه فرامرز قریبیان از علی جنتی

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۸۷۷

قرار بودکه یکی از نهاد‌های وابسته به سازمان سینمایی بودجه‌ای را در اختیار فیلم ۳۶۰ درجه قرار دهد و تا به امروز این اتفاق نیفتاده است.

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه روز شنبه اول آذرماه از پشت صحنه فیلم «۳۶۰ درجه» به کارگردانی سام قریبیان بازدید کرد و با عوامل این فیلم به گفتگو پرداخت.

به گزارش ایلنا، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه علی مراد خانی، معاون هنری وزارت ارشاد شامگاه روز شنبه اول آذرماه به طور سرزده از پشت صحنه فیلم «۳۶۰ درجه» به کارگردانی سام قریبیان بازید کردند و با فرامرز قریبیان بازیگر پیش کسوت سینمای ایران و تهیه کننده این فیلم به گفتگو پرداختند.

در این دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نزدیک در جریان روند تولید این فیلم قرار گرفت و با عوامل فیلم گفتگو مختصری داشت.

فرامرز قریبیان، تهیه کننده فیلم «۳۶۰ درجه» ضمن خوشامدگویی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشکر از او به واسطه حضورش در سر صحنه فیلم، در خصوص جزییات تولید فیلم «۳۶۰ درجه» توضیحاتی را ارائه کرد.

در این دیدار قریبیان ضمن گلایه از سازمان سینمایی خطاب به وزیر ارشاد گفت: این فیلم جز آثار سینمای مستقل است که بدون هیچ هزینه دولتی ساخته شده و در ابتدای امر قرار بوده است که یکی از نهاد‌های وابسته به سازمان سینمایی بودجه‌ای را در اختیار این فیلم قرار دهد و تا به امروز این اتفاق نیفتاده است نشده و فیلم «۳۶۰ درجه» بدون هیچ حمایتی از سوی سازمان سینمایی جلوی دوربین رفته و یک اثر مستقل است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار پس از شنیدن صحبت‌های فرامرز قریبیان، قول مساعدت به این پروژه سینمایی را به بازیگر پیش کسوت سینمای ایران داد و از ساخت فیلمی با مضمون اجتماعی ابراز خوشحالی کرد.

علی جنتی با سام قریبیان کارگردان این پروژه سینمایی و کوهیار کلاری مدیر فیلمبرداری هم به گفتگو پرداخت و برای این کارگردان جوان سینمای ایران آرزوی موفقیت کرد.

میلاد کی مرام بازیگر فیلم هم در این دیدار حضور داشت و با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گفتگو پرداخت.

فلیمبرداری نخستین فیلم بلند سام قریبیان در خیابان‌های تهران ادامه دارد و تا به امروز اکثر بازیگران این فیلم جلوی دوربین کوهیار کلاری رفتند.

«۳۶۰ درجه» نخستین فیلم سام قریبیان در مقام کارگردان است که تهیه کنندگی آن برعهده فرامرز قریبیان بازیگر صاحب نام سینما و کارگردان باسابقه سینمای ایران است.

فیلم «۳۶۰درجه» از مضمونی اجتماعی برخوردار است و نخستین حضور آن در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز