خبرگزاری کار ایران

توصیه مدیرعامل سابق فارابی به مدیران جدید درباره سهم این نهاد در شهر موش‌ها:

مدیران جدید اگر شکایتی دارند؛ خودشان عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۰۲۵

سیداحمد میرعلایی با توصیه به محمدعلی طالبی برای اینکه حقوق خود را ازسوی وزارت نظارت و ارزشیابی پیگیری کند‎ یادآور شد: فارابی سهمش را در شهر موش‌ها واگذار کرده است.

سیداحمد میرعلایی معتقد است که محمدعلی طالبی باید از طریق وزارت نظارت و ارزشیابی پیگیر حق و حقوقش شود و با مطبوعاتی کردن ماجرا اتفاق مثبتی برای او نخواهد افتاد.

مدیر سابق بنیاد سینمایی فارابی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: زمانی که من در فارابی مسئول بودم در راستای تولید فیلم‌های پرمخاطب سیاست‌هایی را بنا کردیم تا به واسطه آن با حمایت از بخش خصوصی فضایی را مهیا کنیم تا دوستان در بخش خصوصی ترغیب شوند فیلم‌های جذاب و بامحتوا بسازند که به چرخه‌ی سینما کمک کند. حاصل طرز تفکر ما فیلم‌هایی مانند دربند، چ و هیس است.

میرعلایی در ادامه به ساخت شهر موش‌های ۲ اشاره کرده و درباره واگذاری رایت فیلم سینمایی شهرموش‌ها گفت: حدود یک سال پیش خانم حکمت آمدند و گفتند که می‌خواهند شهر موش‌ها ۲ را بسازند. ما از ایشان خواستیم که از تلویزیون مجوز بگیرند زیرا رایت این فیلم ابتدا متعلق به تلویزیون بود. ایشان هم گرفتند و ما سهم فارابی را به بخش خصوصی واگذار کردیم و با درنظر گرفتن برآورد ابتدایی ۱۰ درصد فارابی در این فیلم سرمایه‌گذاری کرد.

وی ادامه داد: چون سیاست ما این بود که بخش خصوصی را ترغیب کنیم تا فیلم‌های باکیفیت و جذاب تولید کند تا سینماداران هم بتوانند از بحران سینما رهایی پیدا کنند، در این سیاست پابرجا بودیم. زیرا ما هرچقدر سالن سینما تاسیس کنیم ولی فیلم شایسته‌ای برای اکران نداشته باشیم‎ نمی‌توانیم به چرخه سینما کمک کنیم. در ادامه‌ی همین حمایت هم بود که ما سهم فارابی را واگذار کردیم اما هرکس دیگری می‌تواند در این فیلم سهمی داشته باشد که فکر می‌کنم سرمایه‌گذاران این فیلم در جریان بودند هرکس در این فیلم چقدر نسبت به آن محق است.

او گفت: من مدیر قبلی فارابی بودم. امروز مدیران جدید فارابی که در کارند باید اگر طرح شکایتی در دست دارند؛ براساس آن عمل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز