خبرگزاری کار ایران

ساداتیان به ایلنا خبر داد:

«جامه‌دران» عید نوروز اکران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۱۶۸

" جامه‌دران " به کارگردانی حمیدرضا قطبی نوروز اکران و در سی و سومین جشنواره فیلم فجر رونمایی می‌شود / تهیه‌کننده این فیلم سرانجام نتوانست برای تبلیغ فیلم قبلی‌اش " آذر، شهدخت، پرویز و دیگران " بیلبورد بگیرد.

فیلم سینمایی " جامه‌دران " به کارگردانی حمیدرضا قطبی بعداز کش و قوس‌های فراوان سرانجام عید نوروز اکران می‌شود. این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر رونمایی می‌شود.

سیدجمال ساداتیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ ضمن اعلام خبر اکران فیلمش در عید نوروز گفت: " جامه‌دران " قرار است در سی و سومین جشنواره فیلم فجر رونمایی شود و نوروز در سینماهای ایران روی پرده می‌رود.

در این فیلم سینمایی، مهتاب کرامتی، مصطفی زمانی، ‌ پگاه آهنگرانی، باران کوثری، افسر اسدی، محمود بهروزیان، فرزانه نشاط‌خواه و الهام نامی به ایفای نقش می‌پردازند.

" جامه‌دران " درباره‌ی زنی به‌نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به حقایقی تازه درباره‌ی زندگی او پی می‌برد.

ساداتیان که تهیه‌کننده فیلم سینمایی " آذر، شهدخت، پرویز و دیگران " نیز هست و تا روزهای آخر اکران فیلمش دنبال بیلبورد بود و سرانجام موفق نشد؛ گفت: واقعا تمام تلاش‌مان را کردیم که بتوانیم برای فیلم بیلبورد بگیریم که درنهایت موفق نشدیم. نمی‌دانم به چه کسی باید درد را گفت. دست‌مان به جایی بند نیست و باید منتظر بمانیم تا ارگان‌های اجرایی ترحمی به حال فیلم‌های روی پرده کنند و این فیلم‌ها بتوانند مسیر درستی را طی کنند.

" آذر، شهدخت، پرویز و دیگران " که براساس یک رمان به نویسندگی مرجان شیرمحمدی ساخته شده؛ روایت همسر خانه‌داری است که یک بازیگر مشهور سینما در آخرین فیلم او با وی همبازی می‌شود و آنچنان مورد توجه منتقدان قرار می‌گیرد که منجر به حسادت او می‌شود. روابط صمیمانه آنها تیره شده، زن قهر می‌کند و به باغچه خانوادگی دماوند می‌رود. با بازگشت دخترشان به ایران روابط آنها دستخوش تحولاتی می‌شود.

در این فیلم هم مهدی فخیم زاده، گوهر خیراندیش، رامبد جوان، مرجان شیرمحمدی، مانی حقیقی، امیرعلی دانایی، آزاده اسماعیل‌خانی و نعیمه نظام‌دوست بازی کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز