خبرگزاری کار ایران

شرایط و نحوه ثبت‌نام در بیستمین نمایشگاه مطبوعات اعلام شد

کد خبر : ۱۹۹۱۳۲

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی از ۱۸ تا ۲۴ آبان ماه سالجاری برگزار می‌شود.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی از ۱۸ تا ۲۴ آبان ماه سالجاری توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت شورای هماهنگی تشکل‌های مدیریتی مطبوعات کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ مهران عباسی انارکی اعلام کرد: ثبت‌نام اولیه به منظور برآورد تعداد متقاضیان و با هدف برنامه‌ریزی و پیش‌بینی میزان تخصیص فضا، گروه‌بندی موضوعی رسانه‌ها، تأمین ملزومات و امکانات نمایشگاهی، تدارکات و تأمین شبکه و خطوط مخابراتی و اینترنتی موردنیاز و سایر تمهیدات جانبی از تاریخ ۵ تا ۲۰ شهریور سال جاری صورت می‌گیرد.

مشاور معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی خاطرنشان کرد متقاضیان به چهار دسته اصلی تفکیک می‌شوند:

الف) مطبوعات(شامل روزنامه، هفته نامه، دو هفته نامه، ماهنامه، دوماهنامه و فصلنامه)

ب) خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و اطلاع رسانی.

ج) مؤسسات مطبوعاتی، انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی، روابط عمومی دستگاه‌ها.

د) صنایع، خدمات و تجهیزات مرتبط مطبوعاتی(چاپ، کاغذ، توزیع، فناوری شبکه و اطلاعات، مؤسسات بازرگانی و دست اندرکار در زمینه آگهی‌های رسانه‌ای و…)

کلیه مراحل پیش ثبت نام، ثبت نام قطعی، انتخاب محل غرفه، پرداخت وجه، دریافت اطلاعات غرفه داران برای صدور کارت، اعلام سیاست‌ها و ضوابط و اطلاع رسانی رویداد‌ها و برنامه‌های جنبی نمایشگاه؛ صرفا از طریق سایت نمایشگاه مطبوعات به نشانی اینترنتی perssexpo. ir انجام می‌پذیرد.

قائم‌مقام ستاد برگزاری نمایشگاه مطبوعات یادآور شد: در این مرحله از ثبت نام وجهی دریافت نمی‌شود ولی تعرفه واگذاری غرفه‌ها در سایت برای اطاع متقاضیان درج شده است و در مرحله ثت نام قطعی، متقاضیان متراژ و محل غرفه را از طریق سایت نمایشگاه روی نقشه مشخص و بصورت برخط، هزینه واگذاری را پرداخت خواهند نمود.

در بیستمین نمایشگاه مطبوعات حداقل متراژ هر غرفه ۱۲ متر بوده و با همین ضریب افزایش می‌یابد و برای متراژهای مازاد بر ۲۴ متر برای رسانه‌های بخش خصوصی ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

عباسی اضافه کرد: رسانه‌هایی امکان حضور در نمایشگاه را دارند که در حال انتشار باشند.

وی در ادامه بیان داشت: ثبت نام قطعی از پانزدهم تا پایان مهرماه سال جاری خواهد بود.

روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی شماره تلفن‌های ۹-۸۸۷۲۳۲۲۷ مربوط به دبیرخانه نمایشگاه را برای پاسخگویی سئوالات احتمالی متقاضیان شرکت در نمایشگاه اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز