خبرگزاری کار ایران

در مراسم رونمایی از فیلم شهر موشهای ۲ مطرح شد:

سینما کار فرهنگی است نه سودآور

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۲۱۲

هر چند بخش خصوصی وارد صنعت سینما شده اما درواقع کار سینما یک کار فرهنگی است و سودی ندارد. امروز همه باید کمک کنیم تا سینمای ما پررونق بماند.

مراسم رونمایی از فیلم شهر موش‌ها صبح امروز(دوشنبه ۲۷ مرداد) با حضور عوامل فیلم و نمایندگان رسانه‌های جمعی در مجتمع سینمایی کوروش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ فاضلیان مدیرپروژه کوروش طی سخنانی گفت: هر چند بخش خصوصی وارد صنعت سینما شده است اما در واقع کار سینما یک کار فرهنگی است و سودی ندارد و امروز همه باید کمک کنیم تا سینمای ما پررونق بماند.

فاضلیان با اشاره به افتتاح پردیس سینمایی کوروش همزمان با نمایش فیلم شهر موشهای دو گفت: این پردیس شش طبقه دارد که در آن ۱۴ سالن سینمابا ۲۸۰۰ صندلی تدارک دیده شده است که شهربازی، فروشگاه هایپر استار، رستوران و کافی شاپ شش طبقه پارکینگ با هزار و ۶۰۰ جای پارک، مهدکودک، گالری از دیگر بخش‌های این مجموعه است.

وی ادامه داد: در این پردیس سینمایی خدمات ویژه‌ای به جانبازان و معلولان نمایش فیلم برای شهروندان بالای ۶۵ سال تدارک دیده شده است.

منیژه حکمت تهیه کننده فیلم شهر موش‌ها طی سخنانی گفت: ما این فیلم را برای کودکان ساختیم و برای بزرگسالان نیست هر چند بزرگسالان از فیلم خوششان می‌آید ما اینجا جمع شدیم تا از بزرگ‌ترین پروژه صنعت سرگرمی کشور رونمایی کنیم.

وی ادامه داد: در این فیلم بیش از هزار نفر به شکل ثابت و منطقی مشغول شدند ما در این فیلم روی پای خودمان ایستادیم و با حمایت بخش خصوصی و همکاری بنیاد سینمایی فارابی و محمدرضا جعفری جلوه این فیلم را پیش بردیم.

حکمت افزود: شهر موش‌ها مناسبات سینمایی ایران را تغییر داده و سرمایه‌گذاران اطمینان و انیگزه خود را در ابعاد مختلف پیدا کردند ما تلاش کردیم استاندارد کار برای کودکان را ارتقا دهیم و خوشحالیم که این فیلم باعثشده است خانواده سینما با هم متحد شوند و بزرگ‌تر شود.

مرضیه برومند کارگردان فیلم نیز گفت: من در این فیلم همه تلاش خودم و همه تجربیاتی که داشتم را استفاده کردم و آنچه در این فیلم وجود دارد همه زحمات من و گروه سازنده است و امیدوارم مردم آن را دوست داشته باشند و برای من دعا کنند.

علی سرتیپی تهیه کننده دیگر فیلم نیز گفت: اینجا از مجید مسچی و مدیرانی که از این فیلم حمایت کردند تشکر می‌کنم برای این فیلم زحمات زیادی کشیده شده است و امیدواریم از فیلم خوشتان بیاید.

در این مراسم با حضور فرهاد توحیدی و سایر عوامل فیلم از برگزیدگان مسابقه مسابقه «شهر موشها به روایت شما» با اهدای لوح تقدیر و تندیس تقدیر شد.

اجرای برنامه را مسعود نجفی بر عهده داشت و فیلم شهر موش‌ها از ۲۷ مرداد ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

در پایان مراسم فیلم شهر موش‌های دو برای اولین بار برای خبرنگاران به نمایش درآمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز