خبرگزاری کار ایران

محمد احسانی به پشت صحنه فیلم هومن سیدی رفت

کد خبر : ۱۹۲۴۲۹

«محمد احسانی» عصر دوشنبه ۱۳ مرداد با حضور در پشت صحنه فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» که این روز‌ها در منطقه خجیر در شرق تهران در حال فیلمبرداری است، با عوامل این اثر سینمایی گفت‌و‌گو کرد.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در پشت صحنه فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانی هومن سیدی حضور یافت.
به گزارش ایلنا، «محمد احسانی» عصر دوشنبه ۱۳ مرداد با حضور در پشت صحنه فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» که این روز‌ها در منطقه خجیر در شرق تهران در حال فیلمبرداری است، با عوامل این اثر سینمایی گفت‌و‌گو کرد.
معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در جریان این بازدید تاکید کرد که حمایت از فیلمسازان جوان و تلاش برای استانداردسازی از سیاست‌های پیش روی مدیریت سینما است.
«هومن سیدی» نیز با اشاره به شرایط تولید فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من»، گفت: این اثر سینمایی تلاش می‌کند تصویری متفاوت از یک معضل اجتماعی را بیان کند.
وی همچنین یادآور شد که این فیلم سینمایی از آثار پر لوکیشن است که این امر کار تولید آنرا دشوار کرد.
«سیامک صفری» بازیگر نقش اول این اثر سینمایی نیز در ادامه در گفت‌و‌گو با احسانی درباره شرایط این اثر سینمایی و محتوای آن گفت‌و‌گو کرد.
فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» سومین ساخته بلند «هومن سیدی» پس از «آفریقا» و «سیزده» است و تهیه کنندگی آن را «جواد نوروزبیگی» به عهده دارد. تاکنون بیش از ۹۰ درصد از فیلمبرداری این اثر سینمایی به پایان رسیده است.
«اعترافات ذهن خطرناک من» در ۲۴ ساعت روایت می‌شود و قصه آن درباره مردی است که در یک روز کامل هیچ چیزی را به یاد نمی‌آورد. «نگار جواهریان»، «سیامک صفری»، «چکامه چمن ماه»، «عباس غزالی» از جمله بازیگران سومین فیلم بلند هومن سیدی به شمار می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز