خبرگزاری کار ایران

کمند امیرسلیمانی در گفتگو با ایلنا:

تماشاگر به مهران مدیری اعتماد دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۳۸۴

وجه تشابهی که به نظر برخی از دوستان میان سریال فاخته و پدرسالار به نظر رسید؛ صرفا به دلیل این بود که من در هر دو سریال عروس خانواده بودم در غیر این صورت تشابهی را شخصا نمی‌بینم.

کمند امیرسلیمانی بعداز بازی در سریال " فاخته " که به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش شد، مشغول تمرین برای نمایش " دورهمی زنان شکسپیر " آخرین ساخته‌ی بهاره رهنما شد. فاصله‌ی بازی در این سریال و نمایش به هم نزدیک است حال آنکه امیرسلیمانی در برهه‌های زمانی خاصی ناگهان کم‌کار می‌شود.

امیرسلیمانی درباره حضورش در سریال مناسبتی " فاخته " می‌گوید: وقتی فیلمنامه‌ی این کار را خواندم و از همه مهمتر دیدم قرار است کنار بازیگرانی ایفای نقش کنم که آنها را دوست دارم؛ پذیرفتم در این سریال تلویزیونی کار کنم.

او ادامه می دهد: برای یک بازیگر در درجه اول مهم است که فیلمنامه قوی باشد و در درجه دوم اینکه قرار است با چه بازیگرای همراه شود. پشت صحنه این کار بی‌نظیر بود و ما گروه خوبی بودیم و خانم قاسمی هم مانند یک بزرگتر همواره کنار ما بود.

امیرسلیمانی شباهت‌های کار اخیرش به سریال " پدرخوانده " را رد کرده؛ می‌گوید: هرگز در کارنامه کاری‌ام نمی‌پذیرم که دو نقش مشابه را بازی کنم اما ممکن است بین دو نقش شباهت‌هایی وجود داشته باشد. به نظرم وجه تشابهی که به نظر برخی از دوستان آمد؛ صرفا به دلیل این بود که من در هر دو سریال عروس خانواده بودم در غیر این صورت تشابهی را شخصا نمی‌بینم.

این بازیگر در سریال " شوخی کردم " مهران مدیری که از نمایش خانگی پخش می‌شود هم ایفای نقش کرده، او درباره همکاری‌اش با مدیری می‌گوید: آقای مدیری کارگردان باهوشی است. او در عرصه طنز توانست به خوبی بازیگران بااستعدادی را به سینما و تلویزیون معرفی کند. او تماشاگر را به خوبی می‌شناسد و تماشاگر هم اعتماد خوبی به او دارد. همه‌ی این دلایل باعثمی‌شود یک بازیگر دوست داشته باشد با مدیری همکاری کند. برای من هم همین فضا ایجاد شد و پذیرفتم که سریال شوخی کردم؛ حضور داشته باشم.

او درباره تعداد بالای بازیگران این سریال هم اعتقاد دارد: سریال در حجم بسیار بالا و با لوکیشن‌ها و دکورهای بی‌سابقه‌ای ساخته شد و به دلیل قصه‌ها و ماجراهای متنوعی که به آنها می‌پردازد؛ به نظر کارگردان باید گروه پربازیگری داشته باشد. این مسئله نشان داد که درایت کارگردان پاسخ داده و کاراکترها درقالب خودشان برای تماشاگران قابل باور بودند.

امیرسلیمانی؛ عدم حضور و کمرنک شدنش در عرصه هنر را اینگونه شرح می‌دهد: گاهی پیش می‌آید که بازیگری به هزار و یک دلیل، بیماری و.. از محیط سینما و تئاتر دور می‌ماند اما این مسئله به این معنا نیست که او کارش را رها کرده و قرار نیست بار دیگر به علاقه‌اش روی بیاورد. بازیگری علاقه من است و حاضر نیستم به این سادگی از آن دست بکشم. در این مدت هم که حضورم کمرنک بود؛ مشغول کار بودم که به یکباره پخش شد.

کمند امیرسلیمانی درباره‌ی نمایش " دورهمی زنان شکسپیر " که هم‌اکنون درحال اجراست نیز می‌گوید: همیشه برای من پشت صحنه و هم‌کارانم مهم بوده‌اند. در این کار هم دوستان خوبی حضور دارند که کار را برای من ساده‌تر می‌کنند. من تیم را دوست دارم و می‌دانم که همه سعی کردند بازی خوبی از خود نشان دهند.

بازیگر سریال " پدر سالار " درباره نگاه مخاطب عام به این نمایش می‌گوید: مخاطبا عام کمتر به تئاتر می‌رود اما هرکسی این تئاتر را ببیند؛ درک می‌کند گروه برای اینکه بهترین‌ها را به مخاطب ارائه دهد چقدر زحمت کشیده؛ بنابراین آن را دوست خواهد داشت و با خوشحالی سال را ترک می‌کند.

امیرسلیمانی درباره برنامه‌هایی آینده‌اش هم می‌گوید: اساسا بازیگری نیستم که از این لوکیشن به آن لوکیشن در رفت و آمد باشم. اصولا کاری که بابتش تعهد دارم را به سرانجام می‌رسانم و بعد سراغ کار دیگری می‌روم. حالا هم مشغول بازی در تئاتر بهاره رهنما هستم و بعد از آن تصمیم خواهم گرفت که چه کار کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز