خبرگزاری کار ایران

درگفتگو با ایلنا اعلام شد:

سام قریبیان کارگردانی می کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۶۹۱

سام قریبیان فرزند فرامرز قریبیان قرار است به زودی فیلم سینمایی ۳۶۰ درجه را با موضوعی اجتماعی و به تهیه‌کنندگی پدرش فرامرز قریبیان کارگردانی کند.

سام قریبیان فرزند فرامرز قریبیان قرار است به زودی فیلم سینمایی ۳۶۰ درجه را در موضوع اجتماعی و به تهیه‌کنندگی پدرش فرامرز قریبیان کارگردانی کند.

سام قریبیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: از اردیبهشت ماه تقاضای پروانه ساخت به ارشاد ارسال کرده بودیم و شب گذشته پروانه ساخت صادر شده است.

وی ادامه داد: تهیه‌کنندگی فیلم را فرامرز قریبیان بر عهده دارد و منتظر هستیم به محض اینکه ایشان به کشور بازگردند مراحل پیش تولید فیلم را آغاز کنیم. این فیلم برخلاف فیلم گناهکاران یک فیلم جمع و جور است.

بازیگر فیلم گناهکاران افزود: تلاش داریم در مرداد ماه پیش تولید فیلم آغاز شود و در اواسط شهریور فیلمبرداری آغاز و در پاییز فیلمبرداری به پایان برسد.

وی درباره بازیگرانی که قرار است در فیلم ۳۶۰ درجه بازی کنند گفت: از آنجایی که فیلمنامه فیلم از اسفند سال ۹۱ آماده بود در طی این مدت بازیگران زیادی فیلمنامه را خواندند و علاقه داشتند که در فیلم بازی کنند اما تاکنون حضور هیچ کدام از بازیگران سینما و یا عوامل در فیلم قطعی نشده است. اما به صورت شفاهی با ۹۰ درصد عوامل به تفاهماتی رسیدیم.

کارگردان فیلم ۳۶۰ درجه درباره فضای فیلم گفت: فضای فیلم یک فیلم اجتماعی است که در آن اتفاقاتی برای شخصیت اول فیلم می‌افتد و از آنجایی که من به سینمای کلاسیک و قهرمان‌محور علاقه دارم سعی کردم نیز در این فیلم قهرمان وجود داشته باشد تا بیننده با آن هم‌ذات پنداری کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودش و یا فرامرز قریبیان در فیلم بازی می‌کنند گفت: من و فرامرز قریبیان در فیلم بازی نمی‌کنیم و من فقط به عنوان کارگردان و فرامرز قریبیان نیز به عنوان تهیه کننده در پشت دوربین حضور دارد.

سام قریبیان با اشاره به فیلمنامه فیلم گفت: فیلمنامه فیلم به صورت اورجینال نوشته شده و اقتباسی نیست اما قطعا مانند فیلم گناهکاران نشانه‌هایی از فیلم‌های کلاسیک دنیا در فیلم وجود دارد.

فیلم ۳۶۰ درجه اولین فیلم سام قریبیان در مقام کارگردانی فیلم‌های بلند است هرچند وی پیش از این در تئا‌تر، کارگردانی فیلم کوتاه و مستند فعالیت‌های خوبی داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز