خبرگزاری کار ایران

حجازی و مزدآبادی با دو فیلم در جشنواره فیلم مقاومت

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۴۷۵

روح الله حجازی و جواد مزدآبادی با دو فیلم در سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت حضور دارند.

روح الله حجازی و جواد مزدآبادی با دو فیلم در سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت حضور دارند.

به گزارش ایلنا؛ فیلم ویدئویی «مروارید» به کارگردانی سیدروح‌اله حجازی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی با فیلمنامه علی طالب آبادی در ۷۵دقیقه تولید شده است.

«مروارید» با بازی علیرضا پیامیار، آهو خردمند، پرنیاز ایزدیار، معصومه رحمانی و کیمیا حسینی، داستان مادری است که بیش از دو دهه فرزند جانبازش را که دچار حیات نباتی است نگهداری می‌کند. فرزندان دیگر در پی تغییر این زندگی سعی دارند مروارید را از پسرش جدا کنند. اگر چه این به صلاح مادر است اما سیر حوادثشکل دیگری به خود می‌گیرد و…

حجازی بعداز تهیه‌کنندگی فیلم‌های تلویزیونی همچون فریدون مهربان است، مه‌مان بابا، به صرف شربت و شیرینی، نیمه شب و دو ماجرا براییک ازدواج و تهیه کنندگی سریالهایی چون: وضعیت سفید، رستگاران، فاصله‌ها، مادرانهو تهیه کنندگی فیلمهای سینماییزندگی خصوصی آقا و خانم میم و سر به مهر اینک «مروارید» را ساخته است.

سایر عوامل این پروژه ویدئویی عبارتند از: مدیر فیلم برداری: روزبه رایگا؛ تدوین: سید روح اله حجازیی؛ طراح صحنه و لباس: سید روح اله حجازی؛ طراح چهره‌پردازی: دانیال حقیقت؛ مدیر تولید: هادی علی محمدی.

جواد مزدآبادی نیز با فیلم «فریادهای خاموش» در بخش مسابقه آثار سینمایی ویدیویی سیزدهمین جشنواره مقاومت حضور دارد.

این فیلم روایت زندگی رضا خبرنگار زبده‌ای است که در گروه‌های تفحص مشغول کار است. او از طریق همسرش مطلع می‌شود که نامه‌ای از تایلند برای او آمده است که نامه مربوط به فرزند زین العابدین نور اسلام است که حسین نام دارد و از شیعیان می‌انماری است که تنها ۱۰ سال دارد و… این فیلم ویدیویی۸۱ دقیقه‌ای در سال تولید۱۳۹۱ به تهیه‌کنندگی محمد رضا شفیعی تولید شده است. شهرام ابراهیمی فیلمنامه‌نویس و رضا عطار مدیر فیلمبرداری آن هستند و بهنود یخچالی آهنگسازآن است. سایر مشخصات فیلم به این ترتیب است: تدوین / وحید بیطرفان، طراح صحنه و لباس / مهدی صادقی، طراح چهره پردازی / نساء اصلانی مدیر تولید / مجتبی برهانی‌زاده، بازیگران شهرام ابراهیمی، ایرج ملکی، عباس جعفری.

جواد مزدآبادی کارگردان فیلم «فریادهای خاموش» درکنار این فیلم تاکنون ساخت بیش از ۷۰ فیلم مستند داستانی کوتاه، سریال، تله فیلم و سینمایی در کارنامه‌اش دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز