خبرگزاری کار ایران

تصویربرداری مستند «ماهیان خاویاری» ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۸۶۸

تصویربرداری مستند «ماهیان خاویاری» در استان‌های گیلان و مازندران انجام شده، اما بخشی از تصویربرداری این فیلم که مربوط به صید ماهیان خاویاری است، به دلیل ممنوع بودن صید این گونه ماهی در دریای خزر، همچنان متوقف مانده است.

تصویربرداری مستند «ماهیان خاویاری» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی «کاوه بهرامی مقدم» همچنان در شمال کشور ادامه دارد.

به گزارش اینا؛ کاوه بهرامی مقدم درباره طولانی شدن مراحل تصویربرداری این مستند اظهار داشت: تاکنون تصویربرداری مستند «ماهیان خاویاری» در استان‌های گیلان و مازندران انجام شده، اما بخشی از تصویربرداری این فیلم که مربوط به صید ماهیان خاویاری است، به دلیل ممنوع بودن صید این گونه ماهی در دریای خزر، همچنان متوقف مانده است.

وی افزود: بعد از گذشت دو سال و کسب مجوز از وزارت کشاورزی و موافقت آنها با ساخت یک اثر فرهنگی، بزودی سفری به گرگان خواهیم داشت تا آخرین مرحله تصویربرداری انجام شود.

بهرامی مقدم تاکید کرد: به دلیل اینکه گرگان تنها مکانی است که صید ماهیان خاویاری با هدف بازپروری آنها صورت می‌گیرد و برای تولید خاویار و عرضه آن به خارج از کشور نیست، آخرین مرحله تصویربرداری را در آنجا دنبال می‌کنیم.

وی افزود: صید ماهی خاویار مانند ماهی سفید و آزاد نیست، چراکه در نقاط خاصی از دریا صورت می‌گیرد و صبوری بیش از حدی می‌خواهد. لذا اگر صیدی صورت گیرد، آخرین مرحله تصویربرداری این مستند هم به پایان می‌رسد و امیدوارم با انجام صداگذاری و تدوین، در هشتمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» حضور یابد.

تحقیق و کارگردانی پروژه مستند «ماهیان خاویاری» برعهده کاوه بهرامی مقدم است، تصویربرداری توسط هامون بهرامی مقدم انجام می شود، آرش سلیمانی مدیرتولید این فیلم بوده و افشین آذریان هم دستیار کارگردان است. این فیلم در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز