خبرگزاری کار ایران

افتتاحیه جشنواره شانگهای با حضور بزرگان سینما برگزار شد

کد خبر : ۱۷۶۷۹۵

هفدهمین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم شانگهای شب گذشته طی مراسم باشکوهی با حضور نیکول کیدمن، ژان ژاک آنو، آنگ لی، جان وو، هیو گرانت، جکی چان و بازیگران مطرح سینمای چین و کره روی فرش قرمز آغاز شد.

هفدهمین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم شانگهای با حضور بزرگان سینما افتتاح شد.

به گزارش ایلنا؛ هفدهمین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم شانگهای شب گذشته طی مراسم باشکوهی با حضور نیکول کیدمن، ژان ژاک آنو، آنگ لی، جان وو، هیو گرانت، جکی چان و بازیگران مطرح سینمای چین و کره روی فرش قرمز آغاز شد.

این مراسم در حالی در سالن اصلی شانگهای‌مدیا برگزار شد که همزمان از سوی خبرنگاران سراسر جهان به صورت زنده گزارش و ثبت می‌شد. هیات داوران جشنواره به ریاست آنگ لی و با حضور پیمان معادی کارگردان و بازیگر سینمای ایران در این مراسم معرفی شدند. پس از آن فیلم‌های بخش مسابقه با نمایش آنونس آنها در مراسم افتتاحیه به نمایش درآمد که آنونس فیلم سینمایی «برف» ساخته مهدی رحمانی به عنوان نماینده سینمای ایران هم جز این آثار بود.

فیلم «برف» چهارشنبه این هفته در سانس ۱۳:۳۰ در سالن اصلی جشنواره شانگهای سنتر به نمایش درمی‌آید و پس از آن کنفرانس خبری فیلم در هتل کراون پلازا برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز