خبرگزاری کار ایران

کدام کارگردان‌ها در دولت یازدهم فیلم می‌سازند؟

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۱۹۷

کارگردان‌هایی همچون فرمان آرا، کاهانی، برزیده، لطیفی، سینایی، برزگر، معصومی، در دولت جدید فیلم سینمایی می‌سازند.

با گذشت نزدیک به ۳ ماه از سال ۹۳ و نزدیک به ۹ ماه از حضور حجت‌الله ایوبی در راس هرم سازمان سینمایی؛ آرام آرام می‌توان وضعیت عملکرد مدیریت جدید را در حوزه تولید فیلم‌های سینمایی مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ هم‌اکنون ۵۶ فیلم در مرحله پیش‌تولید؛ ۶ فیلم در مرحله فیلمبرداری و ۲۷ فیلم در مرحله‌ی فنی است و در مجموع ۸۹ فیلم در مراحل مختلف تولید و پیش از تولید قرار دارند.

از فیلم‌های کارگردان‌های مهمی که در مرحله پیش تولید است؛ می‌توان به کوروش کبیر به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان، شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی، در مسیر معکوس به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، جزیره رنگین به کارگردانی خسرو سینایی، توده به کارگردانی کیارش اسدزاده، یک شهروند کاملا معمولی به کارگردانی مجید برزگر، لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان، ۵۰ کیلو آلبالو به کارگردانی مانی حقیقی، رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داوودی و خندنده به کارگردانی رامبد جوان اشاره کرد.

در مرحله فیلمبرداری نیز فیلم‌هایی همچون رویای من برزیل به کارگردانی محمدحسین لطیفی، استراحت مطلق به کارگردانی عبدالرضا کاهانی، مزارشریف به کارگردانی حسن برزیده در این فهرست جای دارند.

در مرحله فنی فیلم‌های ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی، شهرموش‌های ۲ به کارگردانی مرضیه برومند، محمد(ص) به کارگردانی مجید مجیدی، آتش بس ۲ به کارگردانی تهمینه میلانی، در دنیای تو ساعت چنده به کارگردانی صفی یزدانیان، ما متهمیم به کارگردانی رهبر قنبری، دلم می‌خواد به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا، تابو به کارگردانی خسرو معصومی، ارغوان به کارگردانی کیوان علیمحمدی و امید بنکدار، دردسرهای شیرین به کارگردانی کمال تبریزی، مادر قلب اتمی به کارگردانی علی احمدزاده، جامه‌دران به کارگردانی حمیدرضا قطبی و آزادی مشروط به کارگردانی حسن مهکام ازجمله فیلم‌های مهمی هستند که در دولت جدید ساخته شده‌اند.

با نگاهی به اسامی کارگردان‌هایی که آثارشان در بخش‌های مختلف ساخت حضور دارد؛ متوجه می‌شویم که تعدادی از آن‌ها همچون بهمن فرمان‌آرا، عبدالرضا کاهانی، حسن برزیده، محمدحسین لطیفی، مجید مجیدی، خسرو سینایی، مجید برزگر، خسرو معصومی، علی احمدزاده کارگردان‌هایی هستند که در سال‌های گذشته نتوانسته بودند اثری را که مورد دلخواهشان هست را بسازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز