خبرگزاری کار ایران

حبیب ایل بیگی به ریاست کمیته سینما از دریچه ماوراء منصوب شد

کد خبر : ۱۶۵۱۶۸

در حکم ایل بیگی آمده است: حال که توفیق همراهی با قرآن کریم نصیب شما شده، امید است با تشکیل کمیته‌ای متشکل از فرهیختگان و صاحب نظران این حوزه تلاش خود را مصروف برگزاری با شکوه این فعالیت کنید.

حبیب ایل بیگی به «ریاست کمیته سینما از دریچه ماوراء» منصوب شد.

به گزارش ایلنا؛ در حکم «محمدرضا حشمتی» معاون وزیر و رئیس نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خطاب به ایل بیگی آمده است:
قران کتاب هدایت و یگانه الگوی سعادت، بخش انسان‌ها به منزل مقصود است. کتابی سرایر پند و حکمت در طی اعصار، هماره کانون هدایت و سرچشمه علوم و فنون و هنرهای مختلف بوده است. و فرهنگ تمدن اسلامی حاصل تامل و تدبیر در کرانه‌های این کتاب عظیم است. نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نیز نیمی از این یم بیکران است که با اهتمام علاقه‌مندان و دوستداران ساحت آن قدسی متجلی شده است.

برادر ارجمند جناب آقای ایل‌بیگی
با توجه به دانش و تجربه شما، به موجب این ابلاغ به سمت «ریاست کمیته سینما از دریچه ماوراء» منصوب می‌شوید. حال که توفیق همراهی با قرآن کریم نصیب شما شده، امید است با تشکیل کمیته‌ای متشکل از فرهیختگان و صاحب نظران این حوزه تلاش خود را مصروف برگزاری با شکوه این فعالیت کنید. توفیق روزافزون شما را در خدمت به ساحت قدسی قرآن کریم از خداوند تبارک و تعالی مسئلت دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز