خبرگزاری کار ایران

معاون روابط عمومی بسیج در منزل شهید ناهی از منکر:

مستند زندگی شهید علی خلیلی ساخته می شود

کد خبر : ۱۵۶۳۰۳

یکی از هدف های ساخت مستند زندگی شهید علی خلیلی آن است که چهره کریه و خشونت طلب خطاکاران و در عین حال روحیه عاطفی و برخورد محبت آمیز آمران به معروف را به تصویر بکشیم تا شاهد ادای این تکلیف الهی از سوی همگان باشیم.

ایلنا: معاون روابط عمومی بسیج در منزل شهید ناهی از منکر از ساخته شدن مستند زندگی شهید علی خلیلی با عنوان " معلم شهید " خبر داد.

به گزارش ایلنا، ‌ اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی بسیج، ‌ در منزل شهید علی خلیلی و در دیدار با خانواده این شهید گفت: شهید خلیلی با شهادت خود به عنوان یک الگو و نماد برای نسل چهارم انقلاب مطرح گردید که جای دارد رسانه ها بیش از این به سیره اخلاقی ایشان توجه نمایند.

وی افزود: با توجه به دغدغه های به حق امام خامنه ای در حوزه فرهنگ، خون مظلومانه علی یقینا جریان ساز حرکتی عظیم در میان فعالان فرهنگی کشور خواهد گردید.

پس از ذکر خاطرات شهید علی خلیلی توسط پدر و عموی این شهید، معاون روابط عمومی بسیج اظهار کرد: خیلی از مردم ما خبر شهادت علی را صرفا از رسانه ها شنیده و از نحوه ضربت خوردن و همچنین از روحیات لطیف و اخلاق خوش و هدایت گری های معلمانه وی اطلاعی ندارند، که شناخت سیره و ویژگی های این شهید یقینا در افکار عمومی موثر خواهد افتاد.

احمدی ادامه داد: یکی از هدف های ساخت مستند زندگی شهید علی خلیلی آن است که چهره کریه و خشونت طلب خطاکاران و در عین حال روحیه عاطفی و برخورد محبت آمیز آمران به معروف را به تصویر بکشیم تا شاهد ادای این تکلیف الهی از سوی همگان باشیم.

وی همچنین در این دیدار خطاب به دشمنان ملت گفت: شهادت علی خلیلی نه تنها رعب و وحشتی در امت حزب الله برای عقب نشینی از این فریضه الهی ایجاد نکرد بلکه انگیزه ای مضاعف برای به صحنه آوردن امت حزب الله و جوانان انقلابی در ایجاد آرامش اخلاقی در جامعه به وجود آورده و یقینا در تربیت نسل انقلابی آینده همچون شهادت احمدی روشن ها مثمر ثمر خواهد بود.

مقرر است این مستند به مناسبت چهلم شهید خلیلی از شبکه های سیما منعکس گردیده و نام این مستند سی دقیقه ای " معلم شهید " می باشد، همانطور که او حتی در حین امر به معروف نیز همراه شاگردان خود بود و به آنان این فریضه الهی را آموزش داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز