خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

انتخابات خانه‌سینما به‌دلیل بعضی فشارها برگزار نشد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۸۹۰

رضاداد در پاسخ به سوالی درباره اینکه رفتار سازمان سینمایی با خانه سینما در دوره ایوبی با دوره شمقدری چه تفاوتی دارد، گفت: تفاوت همین‌هایی است که می‌بینید.

ایلنا: مجمع عمومی خانه سینما شب گذشته(۲۱ اسفند) درحالی برگز ار شد که انتخابات برای تعیین هیات مدیره جدید برگزار نشد و هیات مدیره فعلی خانه سینما به مدت یک سال دیگر با رای مجمع ابقا شد.

به گزارش خبرنگار ایلناٰ علیرضا رضاداد(دبیر سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر) که به نمایندگی از سازمان سینمایی در مجمع خانه سینما شرکت کرده بود و پیام ایوبی را آورده بود؛ بعداز جلسه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره حضور نیافتن محمد حیدری در این مجمع گفت: محمد حیدری گفتند که به دلیل معذوریتی که دارند امروز نمی‌توانند شرکت کنند و من به نمایندگی از ایشان حضور پیدا کرده‌ام.

وی ادامه داد: مجمع امروز خانه سینما خیلی برگزار شد.

وی درباره نامه‌ای که گفته می‌شود ایوبی نوشته و برگزاری مجمع را به صلاح ندانسته، افزود: ایوبی نگفته است که به صلاح نیست تا مجمع عمومی برگزار نشود.

رضاداد در پاسخ به این سوال که رفتار سازمان سینمایی با خانه سینما در دوره ایوبی با دوره شمقدری چه تفاوتی دارد، گفت: تفاوت همین‌هایی است که می‌بینید.

وی درباره فشار گروه‌های منتقد و کمیسیون فرهنگی مجلس برای برگزار نشدن مجمع عمومی گفت: بله درست است فشارهای زیادی بوده است.

رضاداد که سعی داشت سریعتر خانه سینما را ترک کند؛ در تمام مدت به خبرنگاران پاسخ‌های کوتاه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز