خبرگزاری کار ایران

علی مراد خانی تاکید کرد:

معرفی پوشش فاخر ایرانی، از اهداف اساسی جشنواره مد و لباس فجر است

کد خبر : ۱۴۵۵۶۷

لباس به عنوان نماد تفکری و هویتی جامعه برای وزارت ارشاد جایگاه مهمی را داراست و یکی از حوزه‌های پرتلاشی است که نیاز به همکاری مجدانه همه بخش‌های فرهنگی کشور دارد.

ایلنا: علی مراد خانی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تلاش زیادی می‌شود تا پوشش جاری جامعه، فاخر و مطابق با فرهنگ اعتقادی کشور باشد، گفت: جشنواره مد و لباس فجر، فرصت طلایی برای معرفی انواع پوشش‌های فاخر برای شهروند ایرانی است.
به گزارش ایلنا، وی در جمع مسوولان برگزاری این دوره از جشنواره مد و لباس فجر افزون بر تقدیر از تلاش‌های مستمر برای ترویج پوشش فاخر و اصیل اسلامی و ایرانی، افزود: لباس به عنوان نماد تفکری و هویتی جامعه برای وزارت ارشاد جایگاه مهمی را داراست و یکی از حوزه‌های پرتلاشی است که نیاز به همکاری مجدانه همه بخش‌های فرهنگی کشور دارد.
وی ادامه داد: همه افرادی که در طبقات مختلف جامعه زندگی می‌کنند از نوع پوشش مشخصی بهره‌مند هستند که نشان می‌دهد لباس می‌تواند شناسه مطلوبی برای ترویج سبک زندگی مردم هر کشور باشد.
مرادخانی همچنین گفت: در همه دنیا بر روی این مساله سرمایه گذاری‌های کلانی صورت می‌پذیرد و ما نیز باید تلاش گسترده‌ای داشته باشیم تا این همه سال غفلت نسبت به حوزه مد و لباس جبران شود.
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب که «لزوم تطبیق لباس‌ها با فرهنگ اسلامی – ایرانی و کیفیت مطلوب محصولات» از اصول اساسی برنامه ریزی در این عرصه است، تصریح کرد: باید تلاش کرد تا در تولید محصولات ارزشمند هویت ایرانی و شاخص‌های فرهنگ اسلامی به معنای واقعی و دور از شعارزدگی جلوه کند.
وی اظهار داشت: فعالیت ما در حوزه فرهنگی به علاقه مردم وصل است و هرچه به این علاقه نزدیک‌تر شویم، فرایند مسیر حمایتی و سیاست گذاری افزایش پیدا می‌کند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: امید داریم تا در سال آینده شاهد گسترده شدن حوزه مد و لباس به ویژه توجه به بخش لباس آقایان و کودک نیز باشیم و بتوانیم حمایت مناسبی را از فعالان این حوزه به عمل آوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز