خبرگزاری کار ایران

ایوبی از ساختمان شماره ۲ فارابی بازدید کرد

کد خبر : ۱۳۷۲۶۹

رئیس سازمان سینمایی با همراهی مجید مسچی(مدیر عامل موسسه سینماشهر)، از مجموعه سینمایی تیراژه بازدید کرد.

ایلنا: حجت الله ایوبی(معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی) با همراهی محمد رضاجعفری جلوه(مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی) و مهدی مسعود شاهی(مشاور عالی بنیاد سینمایی فارابی) از ساختمان شماره ۲ این بنیاد بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، در جریان این بازدید، ایوبی از بخش‌های مختلف فنی، تجهیزاتی، اداری، پلاتوها، ماهنامه فیلم نگار و… دیدن کرد و در مورد بالارفتن سطح کمی و کیفی امکانات موجود در بنیاد سینمایی فارابی قول مساعد داد. همچنین رئیس سازمان سینمایی با همراهی مجید مسچی(مدیرعامل موسسه سینما شهر) از مجموعه سینمایی تیراژه بازدید کرد.

مجموعه سینمایی تیراژه که توسط بخش خصوصی در جنوب شرق تهران بنا شده، دارای ۲ سالن کاملاً مجهز به تجهیزات و تکنولوژی روز سینمای جهان است که همزمان با سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر کار خود را آغاز می‌کند.

مجموعه سینمایی – تجاری تیراژه دارای دو سالن سینما و با ظرفیت مجموعاً ۴۰۰ نفر است که در خیابان شهید مدنی تهران واقع است.

پیشتر نیز ایوبی از دو مجموعه سینمایی در شرف راه‌اندازی " کوروش " در غرب تهران و " کاپری " در شهر گرگان از استان گلستان بازدیده کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز