خبرگزاری کار ایران

ساخت مستندی در مورد گروهک‌های تروریستی جنوب شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۹۸

مستند " " صفر مرزی " در رابطه با فعالیت‌های تروریستی گروهک‌ها در مرز پاکستان ساخته شده و دلایل حمله‌ی گروهک تروریستی جیش العدل و شهادت چهارده مرزبان پایگاه مرزی کشور را مورد بررسی قرار می‌دهد.

ایلنا: مستند " صفر مرزی " با محوریت فعالیت گروهک‌های تروریستی جنوب شرق کشور به کارگردانی علیرضا صمدی و تهیه کنندگی مجتبی رشوند ساخته شد.

به گزارش ایلنا، این مستند در ۳۰ دقیقه و به سفارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ساخته شده و کارگردانی آن بر عهده علیرضا صمدی بوده است. این مستند که در رابطه با فعالیت‌های تروریستی گروهک‌ها در مرز پاکستان ساخته شده تلاش داشته تا به علل درگیرها در این منطقه با تاکید بر حمله‌ی گروهک تروریستی جیش العدل و شهادت چهارده مرزبان پایگاه مرزی کشور بپردازد.

بعد از حملات اخیر گروهک‌های تروریستی در مناطق جنوب شرقی کشور و به خصوص استان سسیستان و بلوچستان و کشته و زخمی شدن بسیاری در این حملات توجه نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌های فرهنگی به مسئله تروریسم و مبارزه فرهنگی با این پدیده افزایش یافت. در راستای همین افزایش توجه مستندی با عنوان " صفر مرزی " ساخته و در مراحل پایانی تدوین قرار دارد.

از دیگر عوامل این مستند می‌توان به نویسنده: مینا کشاورز، تصویر بردار: مصطفی آتش‌مرد، صدابردار: علی ذوالفقاری، تدوین: جواد رضایی، مدیر تولید: ناصر روحبخش و راوی: رامین کاملی اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز