خبرگزاری کار ایران

اکران و نقد «سگ‌های پوشالی» در فرهنگسرای فردوس

کد خبر : ۱۳۵۷۸۰

فیلم سینمایی «سگ‌های پوشالی» به نویسندگی و کارگردانی رضا توکلی در پنجاه و دومین نشست سکانس خانه فیلم فرهنگ سرای فردوس اکران، نقد و بررسی می‌شود.

ایلنا: خانه فیلم فرهنگسرای فردوس، دوشنبه(۲۳ دی) در پنجاه و دومین نشست سکانس خود با حضور عوامل فیلم سینمایی «سگ‌های پوشالی» و «محمدرضا لطفی» به عنوان مجری و منتقد، این فیلم را در بوته نقد قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا، «سگ‌های پوشالی» نخستین فیلم بلند سینمایی رضا توکلی در مقام کارگردان است؛ او سال‌ها به عنوان بازیگر در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته بود.

این فیلم که ابتدا با نام «صفحه ۱۱۳» ساخته شد و سپس به «سگ‌های پوشالی» تغییر نام داد، موضوعی معمایی پلیسی دارد و در خلاصه داستان «سگ‌های پوشالی» آمده است: «مهندس جوانی در بدو افتتاحیه یک پروژه ملی دچار سانحه‌ای عجیب و شگفت‌انگیز می‌شود و همین او و دیگران را نیز دچار سردرگمی می‌کند تا اینکه…»

لیلا اوتادی‌، علیرضا جلالی‌تبار‌، مهدی سلوکی‌، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع‌، شیرین بینا‌، مرتضی ضرابی‌، فرزاد فرزین(خواننده موسیقی پاپ) و امید محبی‌(که علاوه بر تجربه اول بازیگریش در این مجموعه مجری طرح و سرمایه‌گذار «سگ‌های پوشالی‌ «نیز هست) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند دوشنبه ۲۳ دی ماه ساعت ۱۸ به فرهنگ سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۲۹ تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز