خبرگزاری کار ایران

در دیدار ایوبی و رضایی مطرح شد؛

کارگروه هماهنگی در سینمای دفاع مقدس تشکیل شود

کد خبر : ۱۲۹۰۷۷

محسن رضایی از پیشنهاد سازمان سینمایی مبنی بر تشکیل کارگروهی متشکل از بزرگان دفاع مقدس جهت ایجاد هماهنگی بین سازمان‌ها و نهادهای علاقمند سرمایه گذاری در این عرصه استقبال و ابراز امیدواری کرد که این کارگروه به زودی شکل گیرد.

ایلنا: حجت الله ایوبی «معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی با» محسن رضایی «دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت‌و‌گو کرد.


به گزارش ایلنا، در این دیدار صمیمانه که به میزبانی» محسن رضایی «در محل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد» حسین مسافر آستانه «مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری و» محمدحیدری «مشاور رئیس سازمان سینمایی در امور جشنواره‌ها و اصناف سینمایی نیز حضور داشتند.
در ابتدای این جلسه، ایوبی با ارائه گزارش از وضعیت امروز سینمای کشور، به نقش هنر سینما در ارتقاءسطح فرهنگ دینی و نیز نقش تأثیر گذار این هنر _ صنعت در دیپلماسی عمومی هنر اشاره کرد و گفت: سینما بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم عمیق انسانی و ارزشی است.
ایوبی افزود: دفاع مقدس به عنوان گنجینه بی‌بدیل و فرصت استثنایی می‌تواند علاوه بر آشتی مخاطبان با سینما، شرایطی را فراهم کند تا این مفاهیم انسانی و ارزشی در جامعه تبیین شود.
رئیس سازمان سینمایی در ادامه تأکید کرد: فیلم دفاع مقدس لزوماً فیلم جنگی نیست؛ بلکه روابط انسانی بی‌نظیر آن دوران است که خود نوعی سبک زندگی است.
در این نشست» محسن رضایی «نیز بر ضرورت استفاده صنعت سینمای کشور در ارتقاء فرهنگ دینی و حل معضلات اجتماعی تاکید نمود و آمادگی کامل خود را برای کمک به تحقق این امر اعلام کرد.
وی از پیشنهاد سازمان سینمایی مبنی بر تشکیل شورایی متشکل از بزرگان دفاع مقدس جهت ایجاد هماهنگی بین سازمان‌ها و نهادهای علاقمند سرمایه گذاری در این عرصه استقبال و ابراز امیدواری کرد این شورا به زودی تشکیل شود.
رضایی همچنین از آمادگی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برای کمک به عرصه‌های مختلف و تدوین سیاست‌های کلان در بخش هنر - به ویژه عرصه سینما خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز