خبرگزاری کار ایران

هنرمندان در سینما آزادی به تماشای «تنهای تنهای تن‌ها» نشستند

کد خبر : ۱۲۵۶۳۵

«تنهای تنهای تن‌ها» به کارگردانی احسان عبدی‌پور میزبان هنرمندان عرصه‌های مختلف کشور بود.

ایلنا: فیلم «تنهای تنهای تن‌ها» به کارگردانی احسان عبدی‌پور شامگاه گذشته(یکشنبه ۱۰ آذرماه) در سینما آزادی در یک نمایش ویژه، میزبان هنرمندان عرصه‌های مختلف کشور بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسین متولیان، بهرنگ علوی، حسین سلیمانی، مریم معصومی، فایزه اطیابی، مهسا سرمدی، مریم سلیقه، باران حسن‌زاده، کامبیز بنان، نیما‌پور رحمانی، رضا حسنی، مهسا سیدزاده، شهرزاد عبدالمجید، سمیرا گودرزی، سروش حسین جانی، محسن افشانی، نیما نورمحمدی، امین مؤمنی‌پور، امیرعباس محسنی، امید مسعودفر، مقیم صدیق، مهدی فارسی، مهرداد نصرتی، علی برقی، بهارک صالحیان، ارمین مظفری، مژگان طباطبایی، علی منجزی، امیرحسین فیض، کسری ذوالفقارخانی و میلاد اسکندری از جمله هنرمندان حاضر در این اکران بودند.

فیلم داستانی تنهای تنهای تنها به کارگردانی احسان عبدی‌پور کارگردان بوشهری نیز در شهرهای بوشهرو ایراوان فیلمبرداری شده و بازیگرانی چون میثم فرهومند، آرمن هومانسیان، آنا پانوسیان، عباس باک و ایراهیم تمهید.. در آن ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم روایتگر دوستی پسربچه بوشهری و پسری از روس است که پدرش از کارمندان نیروگاه اتمی بوشهر است که در ادامه این پسر بچه ایرانی راهی سازمان ملل می‌شود تا پیام صلح ایرانیان را به جهان برساند و از حقوق کشورمان دفاع کند که البته صحنه حضور این پسربچه در سازمان ملل به نمایش در نمی‌آید بلکه بیانیه وی خطاب به خانواده‌اش و دوستانش توسط وی در فیلم خوانده می‌شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز