خبرگزاری کار ایران

از سوی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان؛

مرگ کارگردان و هنرمند زنجانی مشکوک اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۵۵

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: موضوع مرگ کارگردان زنجانی در حال بررسی و پیگیری است.

ایلنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: موضوع مرگ کارگردان زنجانی در حال بررسی و پیگیری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرهنگ جعفر کردلو، امروز شنبه ۲۵ آبان در زمینه مرگ مشکوک «حمید بیگلی» کارگردان زنجانی در اثر غرق شدگی در سد «حسن ابدال» زنجان گفت: مرگ کارگردان و هنرمند زنجانی مشکوک است.

سرهنگ کردلو در رابطه با مرگ کارگردان و هنرمند زنجانی که جسدش در سد «حسن ابدال» زنجان کشف شده است افزود: در این رابطه یک مظنون از سوی پلیس زنجان دستگیر شده است.

وی در این راستا افزود: مظنون دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته از سوی پلیس به قتل این کارگردان زنجانی اعتراف نکرده و موضوع تحت بررسی و پیگیری است.

پیکر این هنرمند زنجانی در روز سه شنبه ۲۱(آبان) با تشیع از خانه پدری وی با حضور هنرمندان زنجان در مزار پایین زنجان به خاک سپرده شد.

مرحوم «حمید بیگلی» فارغ التحصیل رشته سینما از دانشگاه سوره بوده که سریال و فیلم کوتاه «مشق» و شهر بیدار «اسرار نهان» از جمله کارهای وی در عرصه هنر استان زنجان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز