خبرگزاری کار ایران

شورای صنفی نمایش تصمیم گرفت:

فیلم ترنج جایگزین فیلم دربند در گروه سینمای آزادی می‌شود

کد خبر : ۱۱۸۱۰۶

فیلم استرداد به جای فیلم آزادراه در در گروه آفریقا، فیلم عملیات مهدکودک در گروه قدس به جای فیلم ۵۷۸ روز انتظار و فیلم نازنین به جای فیلم خاک و مرجان ‌در گروه عصر جدید ارکان می شوند.

ایلنا: شورای صنفی نمایش اعلام کرد؛ فیلم‌های جدیدی بعداز عاشورا و تاسوعا اکران می‌شود.
حبیب کاوش(سخنگوی شورای صنفی نمایش) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز این شورا گفت: اکران فیلمهای فعلی تا تا پایان تاسوعا و عاشورا ادامه دارد و بعد از آن فیلمهای جدیدی اکران می‌شود.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی ترنج به کارگردانی مجتبی راعی به جای فیلم دربند در گروه سینمایی آزادی، فیلم استرداد ساخته علی غفاری به جای فیلم آزادراه در گروه آفریقا، فیلم عملیات مهدکودک ساخته فرزاد اژدری در گروه قدس به جای فیلم ۵۷۸ روز انتظار و فیلم نازنین به کارگردانی مهدی گلستانه به جای فیلم خاک و مرجان ‌در گروه عصر جدید ارکان می‌شوند.

وی همچنین درباره مصوبه کانون پخش کنندگان سینمای ایران گفت: درباره این مصوبه در شورای صنفی نمایش هنوز بحثی نشده است اما باید یک تغییر و تحولی در حوزه پخش بوجود بیایید و یک سازماندهی و ساماندهی درست انجام شود البته باید مراقب بود که یکسونگری صورت نگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز