خبرگزاری کار ایران

با هدف اکران سینمایی،

فیلم پرویز به شورای پروانه نمایش رفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۷۸

مجید برزگر اعلام کردکه نسخه‌ای از فیلم پرویز را برای دریافت مجوز نمایش و اکران به شورای پروانه نمایش ارائه کرده‌و قرارشده این شورا فیلم را ببیند و نظر خود را اعلام کند.

ایلنا: فیلم سینمایی پرویز به کارگردانی مجید برزگر در سینماها اکران می‌شود.

مجید برزگر(کارگردان فیلم پرویز) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اعلام این مطلب افزود: فیلم پرویز در جشنواره‌های متعدد خارجی به نمایش درآمده است اما من دوست دارم که فیلم در ایران و توسط مخاطبان ایرانی دیده شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل نسخه‌ای از فیلم را برای دریافت مجوز نمایش و اکران به شورای پروانه نمایش ارائه کرده‌ام و قرار شده این شورا؛ فیلم را ببیند و نظر خود را اعلام کند و تصور می‌کنم در روزهای آینده شورای صدور پروانه نمایش فیلم را ببیند و نظر خود را اعلام کند.

برزگر افزود: بعداز اعلام نظر شورا در صورتی که مشکلی برای نمایش فیلم وجود نداشته باشد ما فیلم را اکران می‌کنیم و در سینماهای سراسر کشور به نمایش درمی‌آوریم.

وی همچنین درباره فیلم جدید خود گفت: نگارش فیلمنامه فیلم یک شهروند کاملا معمولی با همکاری حمید برزگر به پایان رسیده است و قصد دارم بعداز دریافت پروانه ساخت، فیلمبرداری فیلم و ساخت آن را در زمستان آغاز کنم.

فیلم سینمایی پرویز تاکنون در جشنواره‌های مختلف خارجی جوایز بسیاری را کسب کرده است اما در ایران فقط در جشنوراه فیلم فجر سال گذشته آن هم فقط در دو سانس اکران شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز