خبرگزاری کار ایران

خبرهای از جشنواره فیلم کودک،

از حضور ایوبی دراصفهان تا نمایش ۹۵ فیلم در اولین روز جشنواره

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۳۶

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم(ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

ایلنا: رئیس سازمان سینمایی با حضور در اصفهان از سینماهای برگزار کننده جشنواره بیست و هفتم فیلم‌های کودکان و نوجوانان بازدید کرد.


به گزارش ایلنا، «حجت‌الله ایوبی» صبح امروز وارد اصفهان شد و در بازدید از اولین سانس‌های نمایش فیلم‌های جشنواره با حضور پرشور کودکان و نوجوانان و استقبال آنها از دوبله همزمان فیلم‌های جشنواره مواجه شد.

همچنین بر اساس برنامه روز اول جشنواره فیلم کودک در سینماهای مردمی، ۹۵ فیلم کوتاه، نیمه‌بلند و بلند سینمایی و پویانمایی در دوشنبه ۱۵ مهر روی پرده سینما‌ها خواهد رفت.

در سینما قدس ۱ و ۲ فیلم‌های افسانه سرزمین گوهران، مرد کوچک، پیوند، دوباره پرواز خواهی کرد، نه و بیست دقیقه در بوشهر، بچگیتو فراموش نکن، ماجراهای دینگ لیائو(چین)، ببرهای کوچک(چین)، رفاقت دزد دریایی(آلمان)، چهار خوش شانس در خدمت پادشاه(چک)، ‌‌ رها کردن بچه‌ها(سوئیس)، سس گوجه فرنگی پتی(آلمان)، کودک خشمگین(چین)، یوکو(آلمان و اتریش) روی پرده خواهد رفت.


در سینما ساحل فیلم‌های پویانمایی کوتاه، پسرک روزنامه‌فروش، کیارای شجاع(هند)، مسابقه سینمای پویانمایی ایران، افسانه سرزمین گوهران، تنهای تنهای تن‌هادر سالن فرشچیان۱فیلم‌های چهار خوش شانس در خدمت پادشاه(چک)، اوشین(ژاپن)، جنگ کودکانه، آثار کودکان و نوجوانان سرزمین‌های اسلامی، آثار کوتاه کره جنوبی و گزیده‌های پت و مت، عملیات مهدکودک و تابستان طولانی روی پرده می‌روند.


سالن کتابخانه مرکزی نیز نمایش‌دهنده فیلم‌های انار بانو، نه و بیست دقیقه در بوشهر، روز خدا، دورزدن ممنوع، درس بزرگ، پسرک روزنامه‌فروش و تعطیلات دوست داشتنی خواهد بود.


سینما سپاهان فردا نمایش دهنده مسابقه فیلم‌های کوتاه و نیمه‌بلند ویدئویی، پاییز در ایوان خانه نشسته است، او خوب سنگ می‌زند، چشم انداز سینمای کودک و دفاع مقدس، ماهی کویر و سفر زمان است و تالار هنر، فیلم‌های عملیات مهدکودک، دل بی‌قرار، مسابقه آثار ویدئویی(در سه سانس) و ساکن خانه چوبی خواهد بود.


سالن سوره نیز آثار پویانمایی کوتاه و نیمه بلند، روز خدا، خواهران غریب، مرور فیلم‌های پت و مت، مسابقه سینمای پویانمایی ایران و دل بی‌قرار را در سانس‌های خود به نمایش درخواهد آورد.

در کنار نمایش فیلمها از امروز دوشنبه ۱۵ مهر با کارگاه «فیلمنامه‌نویسی» توسط «اصغر عبدالهی» آغاز می‌شود، با کارگاه «فیلمنامه و کارگردانی» توسط «رسول صدرعاملی» و کارگاه «کارگردانی» توسط مجید برزگر ادامه خواهد داشت.


آخرین کارگاه، کارگاه «ساخت انیمیشن» است که توسط «بهرام عظیمی» برگزار خواهد شد.


همچنین آثار تولید شده توسط دفتر جشنواره در اصفهان هر شب پس از برگزاری کارگاه‌ها به نمایش درمی‌آید و با حضور فیلمسازان نقد و بررسی می‌شود.


مجموعه کارگاه‌های تخصصی سینما، هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر و ۱۴ تا ۱۷ عصر در محل سالن اجتماعات سازمان قطار شهری اصفهان به صورت عمومی و رایگان برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.


نمایش فیلم‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۱ پس از برگزاری کارگاه‌ها برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز