خبرگزاری کار ایران

پشت صحنه گذشته؛ رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۰۵

دراین فیلم که اواسط هفته رونمایی می‌شود؛ اصغر فرهادی درباره خطری که فیلمسازان را به خصوص در خارج از کشور تهدید می‌کند، صحبت کرده و توصیه می‌کند که فیلمساز باید مراقب برخی رفتار‌ها باشد.

ایلنا: چگونگی ساخته شدن فیلم سینمایی «گذشته» توسط اصغر فرهادی فیلمساز صاحب نام سینمای ایران در کشور فرانسه در یک فیلم به نمایش درمی‌‌اید.

به گزارش ایلنا، نگین موسوی مدیر بخش بین الملل فیلمسازان ضمن اعلام خبر فوق افزود: تاکنون درباره فیلم گذشته اصغر فرهادی و ویزگیهای سینمایی و محتوایی ان بحثوگفت‌و‌گو فراوان شده است، اما چگونگی تولید این فیلم دریک کشورخارجی به عنوان اولین تجربه تا کنون بحثیاگفت‌و‌گو نشده است. اکنون درقالب فیلم چگونگی این تولید تصویر می‌شود. به خصوص که اصولا تولید گذشته به لحاظ شراط قابل مقایسه باتولید درسینمای کشورمان نیست. باز باید به این موضوع این نکته را اضافه کرد که درمقابل دوربین او درگذشته دو بازیگر معروف و به اصلاح استار سینمای فرانسه که حضور داشتند.

وی افزود: در این فیلم که اواسط این هفته رونمایی خواهد شد، اصغر فرهادی درباره خطری که فیلمسازان را بخصوص در خارج ازکشور تهدید می‌کند صحبت کرده و توصیه کرده که فیلمساز باید مراقب برخی رفتار‌ها باشد. در بخش‌هایی ازاین فیلم چگونگی تمرین فرهادی با هنرپیشگان فیلم تصویر می‌شود و رفتارهای بداهه سازی توسط بازیگران به خواست اصغر فرهادی نمایش داده می‌شود بخصوص که دراین بخش ازبداهه سازی بازندگی گذشته بازیگران اشنا می‌شویم و همراه با بازیگران فیلم به نقش‌های ایفا شده توسط این هنرمندان در فیلم گذشته می‌رسیم. ازسوی دیگر بازیگران سر‌شناس سینمای جهان ازتجربه کاربا کارگردان و نویسنده گذشته می‌گویند که نکات بسیار جالبی را در آن‌ها می‌توان دید.

نگین موسوی در پایان اعلام کرد: این فیلم همراه با فیلم گذشته و دریک دی وی دی اواسط این هفته منتشر می‌شود و همانند فیلم به زبان اصلی فرانسه و فارسی و درموارد لازم با زیرنویس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز