خبرگزاری کار ایران

پیام اینالویی مطرح کرد :

هویت ملی و ایرانی باید در سینمای ما دیده شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۸۲۵

پیام اینالویی بازیگر جوان سینمای ایران که نقش آفرینی های او را در سریالها و فیلمهایی همچون  سریال خونسرد، قلب یخی ،فیلم سینمایی لاله ، پی ٢٢ و چهارشنبه دیده بودیم؛  با اشاره به اینکه هویت ایرانی و ملی باید در فیلمهای سینمایی دیده شود، افزود : قطعا آنچه که  همه ما را به عنوان یک ایرانی کنار هم نگه داشته است هویت ایرانی ما است که فارغ از هر رنگ و نژادی باعث شده تا به ما رسمیت می دهد.

 بازیگر فیلم  لاله ادامه داد: باید این هویت ملی در سینمای ما نیز نشان داده شود  تا اتحاد و وحدت را تقویت کند زیرا یکی از اساسی ترین عناصر پیشرفت کشور دوری از تفرق و ایجاد وحدت است.

  اینالویی با اشاره به اینکه همیشه در فیلمهایی بازی کرده که هدفش فقط سرگرمی نباشد و  یک فکر مهم در پشت آن باشد، افزود: مثلا من زمانی که فیلم لاله را بازی کردم  می دانستم که این  اثر فقط یک فیلم ورزشی و یا سرگرم کننده نیست بلکه  یک حرف مهم دارد و  پیام آن  ایمان و باورقلبی  به هد ف و رویای  است که داریم .

بازیگر فیلم چهارشنبه با تاکید بر اینکه برای حضور در سینما زحمات بسیاری کشیده است، افزود : هر فردی بنا به حرفه خودش باید زیست مناسب آن حرفه را دنبال کند  رشته های هنری همچون بازیگری از جمله  مشاغلی است که باید افراد چند ویژگی مهم داشته باشند و همزمان هم قدرت بدنی کافی برای و هم توانایی بیانی خوبی داشته باشند. 

وی ادامه داد : به همین دلیل  بازیگر باید دایم مراقب زیست خود باشد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز