خبرگزاری کار ایران

تقی‌پور در تذکر شفاهی خواستار شد؛

ملت ایران تحریم کالاهای فرانسوی را دنبال کنند

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۳۴۷

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام اخیر فرانسه گفت: لازم است که وزارت امور خارجه محکوم کردن این شیطان صفتان را در دستور کار خود قرار دهد و مردم ایران اسلامی تحریم کالاهای فرانسوی را دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا تقی پور نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه صحن علنی امروز در تذکر شفاهی، گفت: سخنان من اخطار اصل ۱۵۲ قانون اساسی است، این اصل می‌گوید که سیاست خارجی جمهوری اسلامی همواره مبتنی بر نفی هرگونه سلطه پذیری و حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است، لازمه آن هم تقویت بازدارندگی کشور، استمرار رصد تحرکات دشمن و عدم غفلت از توطئه های آنان به ویژه شیطان بزرگ است که در کمال وقاحت و خباثت همواره درحال کارشکنی و دشمنی ظالمانه با این کشور و این مردم است.

وی ادامه داد: تامین استقلال کشور به ویژه در حوزه های اقتصادی باید همواره در اولویت و دستور کار همه علاقمندان به کشور و نظام باشد و نباید از هیچگونه دشمنی استکبار جهانی و هم‌پیمانان آن غافل شویم.

تقی پور در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور فرانسه، اظهار داشت: در پایان رفتار شرم آور رئیس جمهور فرانسه در حمایت از اهانت کنندگان به ساحت پیامبر اسلام را محکوم می‌کنیم، لازم است که وزارت امور خارجه محکوم کردن این شیطان صفتان را در دستور کار خود قرار دهد و مردم ایران اسلامی تحریم کالاهای فرانسوی را در دنبال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز