خبرگزاری کار ایران

توضیحات سخنگوی کمیسیون اقتصادی درباره روند پرداخت وام ودیعه مسکن به مستاجران

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۹۱۱

سخنگوی کمیسیون اقتصادی درباره پرداخت وام ودیعه مسکن به مستاجران توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایلنا، مهدی طغیانی درباره برخی اخبار مبنی بر کندی پرداخت وام اظهار داشت: خط اعتباری ۲۰ میلیارد تومانی پرداخت وام به مستاجرین در این حوزه فعال بود که با شرایط وزارت راه ثبت نام و افراد واجد شرایط به شعبه و بانک عامل معرفی شوند.

وی افزود: ما در مورد بحث کندی در این موضوع گزارشی دریافت نکردیم اگر گزارشی در مورد پرداخت بانک‌ها وجود دارد رسانه‌ها اعلام کنند و مامی‌توانیم پیگیری کنیم.

طغیانی همچنین در باره برنامه‌های کمیسیون اقتصادی در هفته اینده گفت: دو طرح اعاده از شورای نگهبان که تصویب شده شامل مالیات از خانه‌های خالی و مالیات بر ارزش افزوده است که این هم روز یکشنبه جمع بندی میشود.

وی افزود: همچنین روز دوشنبه کارگروه‌های کمیسیون جلسه دارند بطور نمونه کارگروه بورس نوسانات اخیر بازار بورس، هم کارگروه مالیاتی در بخش مالیات بر عایدی سرمایه، مورد بررسی قرار می‌دهند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی ادامه داد: کارگروه دانش بنیان و اشتغال دانش بنیان که طرح جشنواره دانش بنیان در مجلس نیز مطرح است نشستی هم با مدیران بیمه‌های تجاری داریم که با حضور وزیر اقتصاد و رئیس کل بیمه مرکزی برگزار می‌شود.

طغیانی اضافه کرد: در روز سه‌شنبه نیز نشستی پیش از ظهر با رئیس کل بانک مرکزی در مورد مباحث پیرامون تسویه بدهی بدهکاران بانکی تشکیل میشود و همانروز نشستی در نوبت بعدازظهر با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد بحث لایحه تعاون برگزار خواهد شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز