خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان فارس:

اراده قضات انقلابی در اجرای عدالت با هجمه‌های رسانه‌های غربی متزلزل نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۳۵۲

باور نخواهند کرد . رئیس کل دادگستری استان فارس تأکید کرد: عزم و اراده قضات در راستای اجرای عدالت و پایبندی به قانون و دفاع از امنیت کشور در برابر هجمه های تبلیغاتی دشمنان متزلزل نخواهد شد چرا که این هجوم نشان دهنده فشار هایی است که به برخی افراد و جریان ها در راستای مبارزه قاطع قضات پاکدست و با فساد و نا امنی است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس گفت: پرونده قتل محکومی که مورد حمایت رسانه‌های غربی و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است، طی یک فرایند قانونی کاملاً شفاف رسیدگی و دادگاه وی به صورت علنی برگزار شده است .

این مقام قضایی استان فارس با اشاره به اینکه تحقیقات این پرونده در دادسرا توسط دو تن از بهترین بازپرسان مجموعه انجام و کلیه روند قانونی، تحقیقات و قرار صادره با محکم ترین استدلالات قضایی انجام شده‌است گفت: در دادگاه نیز شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس با تعدد قاضی و به صورت علنی محاکمه را برگزار کردند.

وی تصریح کرد: با وجود این تعداد قاضی خبره و همچنین نظارت قضات عالی‌رتبه دیوان عالی کشور، امکان نادیده گرفته شدن ادله و مدارک عملاً وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری فارس با انتقاد از کسانی که بدون علم و اطلاع، روند قضایی پرونده ای را زیر سوال می‌برند گفت: با اقدام این فرد و همدستانش یک انسان به قتل رسیده و خانواده‌ای داغدار و فرزندان خردسال مقتول بی‌سرپرست شده‌اند.

وی با طرح این سوال که آیا کسانی که داعیه حمایت از این قاتل را دارند می‌توانند به حقوق شرعی و قانونی خانواده مقتول بی‌توجه باشند تاکید کرد: گریز از مجازات شرعی و قانونی که حق مسلم خانواده مقتول و اولیاء دم می‌باشد با متوسل شدن به حربه‌های جوسازی امری مذموم است و بی تردید وجدان های بیدار و مردم آگاه ادعای شخصی را که از شرف، انسانیت و ورزشکار بودن صحبت می‌کند، در حالی که  با قساوت تمام وطرح و برنامه یک انسان را با ضربه چاقو از پشت به قتل رسانده باور نخواهند کرد .

وی تأکید کرد: عزم و اراده  قضات در راستای اجرای عدالت و پایبندی به قانون و دفاع از امنیت کشور در برابر هجمه های تبلیغاتی دشمنان متزلزل نخواهد شد چرا که این هجوم نشان دهنده فشار هایی است که به برخی افراد و جریان ها  در راستای مبارزه قاطع قضات پاکدست و  با فساد و نا امنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز