خبرگزاری کار ایران

رسولی‌نژاد در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت:

متوجه اغراض پشت گزارش‌های علیه مدرس خیابانی هستیم/ در سال آخر دولت، برخی جریان‌ها می‌خواهند مجلس را تحت تاثیر قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۸۰۶

نماینده دماوند در مجلس، گفت: ما در دوره‌های مختلف وزرای پیشنهادی داشتیم که حتی یک روز هم سابقه کار دولتی نداشتند، اما مدرس خیابانی رزومه خوبی دارد و در بخش‌های مختلف وزارت خانه پله پله کار کرده و بالا آمده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید احمد رسولی‌نژاد نماینده دماوند و فیروزکوه صبح امروز در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت در موافقت با مدرس خیابانی، طی سخنانی گفت: همکاران عزیز من در ادوار مختلفی که در مجلس حضور داشتم، هیچ گاه به عنوان موافق وزرا صحبت نکرده‌ام، در دوره پنجم که نماینده بودم به عنوان یکی از جدی‌ترین مخالفیان همین آقای جهانگیری که امروز معاون اول رییس‌جمهور هستند و آن روز به عنوان وزیر صنایع و معادن معرفی شده بودند، صحبت کردم اما این بار برای نخستین بار می‌خواهم به عنوان موافق وزیر پیشنهادی صحبت کنم.

وی ادامه داد: سابقه شناخت من از آقای مدرس خیابانی به مجلس هفتم باز می‌گردد، از همان زمان تا امروز هربار که از دوستان می‌پرسیدم همواره دیانت، سلامت و پیگیری ایشان مورد تایید دوستان بود، در همین چند ماه که ما در کمیسیون صنایع حضور داشتیم، گزارش‌های مختلفی علیه ایشان به ما می‌رسید اما متوجه هستیم که اغراض و سوءنیت‌های پشت این گزارش‌ها چه مواردی است.

رسولی‌نژاد در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه اکنون سال آخر دولت است، برخی جریان‌ها هستند که می‌خواهند مجلس را تحت تاثیر قرار دهند، من در سال‌های آخر دولت‌های سازندگی و اصلاحات هم در مجلس بودم و با این فضاسازی‌ها آشنا هستم.

وی افزود: البته ما از ایشان می‌خواهیم که حتما افراد توانمند را به کار بگیرند و از بکارگیری افراد وابسته به فتنه که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم بود، خودداری کنند.

نماینده دماوند در بخش دیگر سخنان خود، بیان داشت: درخصوص رزومه‌ آقای مدرس خیابانی باید بگویم، ما در دوره‌های مختلف وزرای پیشنهادی داشتیم که حتی یک روز هم سابقه کار دولتی نداشتند، اما ایشان رزومه خوبی دارند و در بخش‌های مختلف وزارتخانه پله پله کار کردند و بالا آمده‌اند.

وی افزود: برخی سوال‌هایی که نمایندگان اکنون از مدرس خیابانی می‌پرسند همان سوال‌هایی است که ما با ۱۹۴ امضا به هیات رییسه دادیم تا از رییس‌جمهور بپرسیم و ای‌کاش هیات رییسه محترم اجازه می‌داد مطرح شود، چرا که امروز همکاران نماینده همه مشکلات و عملکرد دولت را از مدرس خیابانی می‌پرسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز