خبرگزاری کار ایران

در راستای رزمایش کمک‌های مومنانه انجام شد؛

توزیع ۴۰۰ بسته حمایتی توسط پایگاه شهید حسینی بیرجند

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۶۴۳

همزمان با عید سعید قربان و در راستای رزمایش همدلی و کمک های مومنانه، ۴۰۰بسته حمایتی شامل گوشت قربانی و اقلام بهداشتی توسط پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند در بین خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت روستاهای اطراف این پایگاه توزیع شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت و بمناسبت عید سعید قربان، صبح امروز رزمایش همدلی، مواسات و کمک های مومنانه در پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند، برگزار شد.

در این رزمایش، تعداد ۴۰۰بسته حمایتی شامل گوشت قربانی که با رعایت پروتکل های بهداشتی، از ذبح تعداد ۶ راس گوسفند حاصل شده بود، به همراه برخی اقلام بهداشتی شامل ماسک و ... در بین خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت روستاهای اطراف این پایگاه توزیع شد.

سرهنگ خلبان محمد رضا بهرام نژاد فرمانده پایگاه شکاری شهید حسینی در حاشیه برگزاری این رزمایش گفت: از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در کنار مردم استان بودیم  و تمام تلاش قرارگاه زیستی و پدافند بیولوژیک این پایگاه بر این است که بتوانیم همگام با سایر نهادها، شرایط پیشگیری از شیوع بیماری و امنیت روانی را حاکم سازیم.

وی افزود: در این راستا اقداماتی نظیر ضدعفونی کردن معابر، توزیع اقلام بهداشتی و ... انجام شده و هم اکنون نیز در حال انجام است.

 فرمانده پایگاه شهید حسینی بیرجند ادامه داد: همچنین در راستای فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش های مومنانه، چندین مرحله اقلام و بسته های حمایتی در بین نیازمندان و خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت استان توزیع شده است.

سرهنگ بهرام نژاد گفت: رزمایش امروز نیز، براساس سنت حسنه ای که برای چندمین سال و با مشارکت کارکنان و افراد خیر انجام شد که پس از جمع آوری کمک های مومنانه و انسان دوستانه آنها، اقدام به خرید ۶راس گوسفند کردیم و پس از ذبح آنها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به تعداد ۴۰۰بسته به همراه برخی اقلام بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز