خبرگزاری کار ایران

عزیزی در گفت‌وگو با ایلنا:

مجلس یازدهم به جای فحاشی به مجلس قبل از عملکرد خود دفاع کند/ برخی نمایندگان به جای ارائه راهکار برای مشکلات کشور از توهین به گذشتگان لذت می‌برند

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۸۱۹

کنشگر سیاسی اصولگرا با اشاره به الفاظی که نمایندگان مجلس یازدهم برای مجلس دهم به کار می‌برند، تاکید کرد: مجلس یازدهم به جای فحاشی به مجلس قبل باید از عملکرد خودش دفاع کند اما به جای ارائه راهکار برای مشکلات کشور از توهین به مجلس دهم لذت می‌برد.

"وهاب عزیزی" کنشگر سیاسی اصول‌گرا در گفت‌وگو با ایلنا، به عملکرد خارج از قانون مجلس یازدهم انتقاد کرد و گفت: بایستی به نمایندگان مجلس یازدهم تذکر دهیم که فضای انتخابات و متهم کردن مجلس دهم تمام شده است و زمان آن است که شما از عملکرد خودتان دفاع کنید.

وی تصریح کرد: بیشتر از پنج ماه از انتخابات مجلس یازدهم گذشته، اما متاسفانه تعدادی از منتخبان مجلس یازدهم در حال و هوای پیش از انتخابات سیر می‌کنند. به جای اینکه برای مشکلات کشور برنامه و راه حل ارائه کنند؛ هنوز از توهین به مجلس دهم لذت می‌برند.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی با بیان اینکه بنای دفاع از مجلس دهم را ندارم، گفت: هر کار و سخنی زمان و مکان خودش را دارد. شاید بررسی عملکرد مجلس دهم برای جریان حامی خودش مطلوب فایده باشد و حتی مجلس یازدهم نیز از باب استفاده از تجربیات تلخ و شیرین آن ورود پیدا کند اما توهین به مجلس دهم با الفاظ "مجلس بی کفایت" توسط نمایندگان مجلس یازدهم جای سوال دارد. 

وی اضافه کرد: حتی سید ناصر موسوی لارگانی عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز به رفتار یکی از نماینده‌ها واکنش نشان داده و گفته که شایسته نیست که نمایندگان مجلس دهم را بی‌کفایت خطاب کنیم. توهین به مجلس دهم توهین به همه نمایندگان انقلابی است که در آن حضور داشتند.

این کنشگر جریان اصول‌گرا تاکید کرد: نمایندگان مجلس یازدهم توجه کنند که بعد از این، عملکرد آنها مورد بازخواست مردم و رسانه‌ها قرار خواهد گرفت. لذا بهتر است به جای فرافکنی، کارنامه خودشان را ترمیم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز