خبرگزاری کار ایران

به میزبانی پایگاه شهید دوران برگزار شد؛

برگزاری رزمایش امداد و انتقال بین بیمارستانی نیروهای مسلح مستقر در استان فارس

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۸۱۶

رزمایش امداد و انتقال بین بیمارستانی مدافعان سلامت نیروهای مسلح مستقر در استان فارس به فرماندهی بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش و میزبانی و پایگاه هوایی شهید دوران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود جعفری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز در این رزمایش که بمناسبت سی و هشتمین سالگرد شهادت شهید دوران  برگزار شد، گفت: این رزمایش، همزمان با سی و هشتمین سالگرد قهرمان ملی، شهید عباس دوران در سطح استان پهناور فارس برگزار شده است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران افزود: هدف از برگزاری این رزمایش، ایجاد آمادگی لازم برای رویارویی موثر با بحران های طبیعی و غیر طبیعی و بیولوژیک است.

وی اضافه کرد: افزایش توان عملیات هوایی، ارزیابی کارکردها و قابلیت ها، آمادگی کامل نیروهای بیمارستانی و امداد و نجات بیمارستان های نیروهای مسلح فارس با هدف مشخص مبارزه با ویروس کرونا از دیگر اهداف این رزمایش است.

امیر سرتیپ دوم جعفری با تاکید بر اهمیت تامین سلامت نیروهای مسلح عنوان کرد: با توجه به شیوع مجدد کرونا، رزمایش بزرگ میدانی امداد، انتقال و نجات در سطح گسترده و با حضور بیمارستان های تحت پوشش نیروهای مسلح استان به میزبانی پایگاه هوایی شهید دوران  برگزار شد.

وی ادامه داد: رژه وسایل موتوری بیمارستان های نیروهای مسلح استان فارس، ضدعفونی تجهیزات پروازی پایگاه هوایی شهید دوران، امداد و انتقال بیماران مبتلا به کرونا و انجام هماهنگی کامل بیمارستان های نیروهای مسلح فارس از اقدامات انجام شده در این رزمایش بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز