خبرگزاری کار ایران

امیر نصیرزاده خطاب به دانشجویان دانشگاه شهید ستاری:

راه پر افتخار پیشکسوتان را با قدرت و ایمان ادامه دهید

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۸۸۶

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به دانشجویان دانشگاه افسری شهید ستاری، گفت: اگر می خواهید نیروی ارزشمند و موثر برای کشور، دین و مردم باشید راه پر افتخار پیشکسوتان را با قدرت و ایمان ادامه دهید.

به گزارش ایلنا، سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه حجت الاسلام قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا از اردوگاه کوهستان دانشجویان دانشگاه افسری شهید ستاری در امام زاده هاشم(ع) بازدید کرد.

نصیرزاده در جمع دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری با اشاره به اهمیت آموزش ها و هم چنین بیان افتخار آفرینی های نیروی الهی هوایی در زمان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: شما دانشجویان باید با عشق و علاقه به همه معلومات لازم مجهز و مسلط باشید تا بتوانید در این لباس سربازی نیرویی ارزشمند، موثر و فردی مفید برای میهن، دین و کشورتان باشید  و تکلیف شما دانشجویان در این مسیر ادامه راه پرافتخار پیشکسوتان با قدرت و ایمان است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن بازدید و ارزیابی کلاسهای تئوری نظامی و میدان تیر اردوگاه بر رعایت کامل کلیه پروتکل های بهداشتی و درمانی در تمامی مراحل آموزشی تاکید کرد.

گفتنی است حضور در یادمان شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، نشست صمیمانه با فرماندهان و مسئولین دانشگاه و دیدار چهره به چهره با  دانشجویان حاضر  از دیگر برنامه های فرمانده نیروی هوایی در این مراسم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز