خبرگزاری کار ایران

عمویی به ایلنا خبر داد؛

جزئیات جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی با وزیر دفاع

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۲۶

سخنگوی کمیسیون اقتصادی جزئیات جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را با وزیر دفاع و پشتیبانی تشریح کرد.

ابولفضل عمویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباه جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه صبح روز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با دعوت از امیرحاتمی برگزار شد و موضوعات مختلف مرتبط به حوزه دفاع و عملکرد این وزارتخانه مطرح شد. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: در این جلسه امیرحاتمی ضمن ارائه راهبردهای تقویت توان دفاعی کشور و مروری بر تهدیدهای عمومی که جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند؛ راهبردهای این وزارتخانه و مجموعه نیروهای مسلح برای تقویت بنیه دفاعی کشور ارائه کرد. 

وی ادامه داد: از جمله این راهبردها حفظ و تقویت توان بازدارندگی از طریق فعالیت‌های نیرو مسلح بود. امیر حاتمی به موضوع همکاری‌های دفاعی و تقویت دیپلماسی دفاعی گزارشی ارائه داد و به تعاملات دفاعی با کشورهای همسایه و کشورهای دوست مثل چین و روسیه پرداخت.

عمویی ادامه داد: وزیر دفاع و پشتیبانی به دستاوردهای صنایع دفاعی کشورمان در حوزه موشکی، پهپاد و صنایع دریایی پرداختند و گزارش خوبی در این زمینه ارائه دادند. ایشان همچنین در خصوص اقدامات وزارت دفاع درخصوص تعاملات با مجلس شورای اسلامی صحبت‌هایی را نیز بیان کردند. 

وی گفت: در این جلسه به وضعیت معیشتی شاغلان و بازنشستگان نیروهای مسلح پرداخته شد. همچنین اعضای کمیسیون ضمن طرح دیدگاه‌های خودشان در موضوعات مرتبط جمعاً از تقویت بنیه دفاعی کشور حمایت کردند.

عمویی ادامه داد: بنای کمیسیون تعامل و برگزاری جلسات مشترک با وزارت دفاع است و اعضای کمیسیون در وزارت دفاع حضور پیدا خواهند کرد. 

وی تاکید کرد: اعضای کمیسیون معتقد هستند که بنیه دفاعی ستون فقرات توسعه کشور است و آنان معتقدند کشور هنگامی می‌تواند به سمت پیشرفت برود که بنیه دفاعی قوی داشته باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز