خبرگزاری کار ایران

مأموریت رئیس جمهور به جنیدی برای تهیه لوایح بنیادین و مقررات جدید بهبود محیط کسب وکار

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۲۷۱

رئیس جمهوری بر ضرورت تهیه لوایح ناظر به تغییر شکل حکمرانی به ویژه با توجه به مباحث مطروحه در جلسه اخیر دولت الکترونیک و نقش مؤثر آن در تحقق جهش تولید و در عین حال اثرات شیوع کرونا و تغییرات احتمالی عملکرد این ویروس و ضرورت تطبیق روابط اقتصادی و اجتماعی با آن، تأکید کرد.

 ‌به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز گذشته در گفت‌وگو با لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهوری، ضمن بحث و تبادل نظر درباره ابعاد مختلف این موضوع، تهیه لوایح بنیادین و نیز مقررات جدید برای بهبود محیط کسب و کار با تأکید بر کسب و کارهای مجازی را که می تواند موتور حرکت اقتصاد و جهش تولید باشد، دارای اهمیت و اولویت دانست.

‌رئیس جمهوری همچنین بر ضرورت پیگیری لوایح مهم دولت به ویژه لوایح مدیریت تعارض منافع و شفاقیت، مسوولیت موسسات عمومی، نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی و نیز لوایح ناظر به حقوق مردم با همکاری معاونت پارلمانی تأکید کرد.

‌معاون حقوقی رئیس جمهوری نیز در این گفت وگو خاطرنشان ساخت که این معاونت، تمام اهتمام خود را بر پیگیری لوایح مورد نظر رئیس جمهوری و دولت و نیز تهیه لوایح جدید برای تسهیل اداره کشور با توجه به تغییرشکل حکمرانی متأثر از وضع شیوع کرونا و گسترش کسب وکارها و فعالیت های مجازی، بکار می گیرد.

جنیدی همچنین شماری از لوایح مهم اقتصادی را که بر رتبه ایران در بهبود محیط کسب و کار مؤثر است، دراولویت اقدامات این معاونت عنوان کرد.

‌در این گفت وگو، ملاحظات مربوط به برخی دعاوی بین المللی مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز