خبرگزاری کار ایران

حواشی جلسه امروز صحن علنی پارلمان؛

نافرمانی نمایندگان در مقابل قالیباف/ هیئت رئیسه برای برقراری نظم دست به کار شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۹۳۲

نمایندگان مجلس امروز مشکلات آبی خود را با وزیر نیرو در میان گذاشتند که همین موضوع موجب ایجاد بی‌نظمی در جریان تذکرهای جمعی از نمایندگان شد و با تذکر و برخورد هیئت رئیسه همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز ( چهارشنبه ۲۱ خرداد) مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو گزارشاتی را از عملکرد وزارت‌خانه‌اش در صحن مجلس ارائه داد، پس از صحبت‌های اردکانیان نوبت به تذکر نمایندگان رسید. 

هنگامی‌که بهارستان‌نشینان شروع به صحبت درباره مشکلات آب و برق در حوزه‌های انتخابیه خود و دیگر استان‌ها کردند، تعدادی از نمایندگان جنوب کشور دور وزیر نیرو حلقه زدند که با اعتراض همکاران‌شان رو‌به‌رو شدند.

نمایندگانی که در حال تذکر دادن بودند، به همکارانشان گوشزد کردند که «حضور شما در اطراف وزیر مانع می‌شود که ایشان صحبت‌های ما را بشوند لطفا بر سر جای خودتان بنشینید تا آقای اردکانیان هم متوجه حرف‌های ما شود.»

رئیس مجلس هم در ادامه با همراهی نمایندگانی که نسبت به شلوغی دور وزیر نیرو اعتراض داشتند، از آن دسته از نمایندگانی که گعده کرده بودند، خواست بر جای‌شان برگردند اما آن‌ها بدون توجه به حرف رئیس مجلس به صحبت‌های خود با اردکانیان ادامه دادند.

یکی از نمایندگان جنوب کشور در واکنش به رئیس مجلس گفت: آب غیزانیه مشکل دارد و باید آقای وزیر بداند!

در ادامه اعضای هیأت رئیسه که دیدند نمایندگان قصد ندارند سر جای‌ خودشان بنشینند، به وسط صحن آمدند و نمایندگان دور وزیر را متفرق کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز