خبرگزاری کار ایران

سرلشکر باقری درگذشت رمضان عبدالله را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۱۲۵

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیامی به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین درگذشت رمضان عبدالله را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام سرلشکر محمد باقری به این شرح است:

 برادر مجاهد آقای زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

سلام علیکم؛

 ضایعه مولمه و غم انگیز  در گذشت مبارز نستوه ، مجاهد فی سبیل الله " آقای دکتر رمضان عبدالله شلح" دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

 او ستاره درخشان سپهر مقاومت و انتفاضه مقدس فلسطین و سد مستحکم بصیرت و صلابت نیروهای شجاع و سازش ناپذیر جهاد اسلامی بود که لحظه‌ای از عمر مبارک خود را بدون اندیشیدن به آرمان قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین سپری نکرد.

 بی شک مشعل پرفروغی که آن مجاهد فقید فراروی مجاهدین جنبش جهاد فلسطین و سایر رزمندگان مقاومت ضد صهیونیستی در جغرافیای مبارزه علیه رژیم جلاد،جعلی و  کودک کش عبری بر افروخته است همواره راهنمای انتفاضه و تربیت یافتگان مکتب شهید سلیمانی در سرزمین‌های اشغالی و نویدبخش آزادی فلسطین عزیز خواهد بود.

 این مصیبت عظمی  را به جنابعالی ، جنبش جهاد اسلامی و آحاد ملت مقاوم و شجاع فلسطین به ویژه بیت معظم و بستگان معزز آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و علو درجات و مغفرت و رضوان الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی و توفیق ثبات قدم و تداوم راه آن عزیز برای بازماندگان و شیفتگان او را از درگاه حضرت حق تعالی مسئلت می‌ نمایم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز