خبرگزاری کار ایران

در آخرین هفته کاری مجلس دهم؛

وزیر دفاع به کمیسیون امنیت ملی می‌رود

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۷۲۴

کمیسیون های تخصصی مجلس دهم در هفته آتی که آخرین هفته کاری جلسه علنی مجلس دهم است، نشست پایانی کمیسیون‌های متبوع خود را برگزار خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، کمیسیون های تخصصی مجلس دهم در هفته آتی که آخرین هفته کاری جلسه علنی مجلس دهم است، نشست پایانی کمیسیون‌های متبوع خود را برگزار خواهند کرد.

در همین چارچوب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی فردا شنبه (۲۶ اردیبهشت) بررسی طرح دو فوریتی مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه امنیت منطقه ای و بین المللی و دوشنبه آینده نشست مشترک با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاونان وی را در دستور کار خود  دارد، همچنین مراسم اختتامیه این کمیسیون در روز چهارشنبه هفته آتی برگزار می شود.

اما کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی براساس نشست های ثابت خود دوشنبه آینده با هدف بررسی شکایات دریافتی و مباحث مطروجه تشکیل جلسه خواهد داد، نشست اختتامیه و بررسی عملکرد چهارساله این کمیسیون نیز سه شنبه برگزار خواهد شد.

کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس دیگر کمیسیونی است که آخرین نشست خود را در روز سه شنبه هفته آینده برگزار می‌کند، اعضای این کمیسیون در آخرین جلسه به بررسی و جمع‌بندی عملکرد چهارساله خود و همچنین بررسی پیشنهادات شورای اداری مجلس و تصمیم‌گیری در این خصوص خواهند پرداخت.

کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی هم دوشنبه آینده، جلسه پایانی و جمع بندی فعالیت های کمیسیون در مجلس دهم را برگزار خواهد کرد.

روز یکشنبه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس دهم در حالی تشکیل جلسه خواهند داد که بررسی و تعیین تکلیف طرح ها و لوایح باقیمانده کمیسیون اقتصادی تنها برنامه این کمیسیون در این نشست است.

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات دوشنبه آینده با هیات رییسه مجلس دهم شورای اسلامی در اجرای تبصره ماده ۸۰ آیین نامه داخلی جلسه مشترکی برگزار می کند و درنهایت کمیسیون بهداشت و درمان هم سه شنبه آینده عملکرد کمیسیون را در این دوره از مجلس بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز