خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

طولانی شدن اجرای طرح کاداستر خسارت زیادی به جامعه می‌زند

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۵۴۳

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: طولانی شدن اجرای طرح کاداستر خسارت زیادی به جامعه وارد می‌کند، لذا همه مدیران ستادی و استانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همه مراجعی که در اجرای این قانون وظایفی را عهده دار هستند، تکلیف دارند که این موضوع را سرلوحه امور قرار دهند.

به گزارش ایلنا، ذبیح‌الله خداییان، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جلسه اتاق فکر طرح کاداستر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: طرح کاداستر یک طرح ملی و مهمترین زیرساخت در مدیریت زمین و مسکن است و موجب شفافیت در امور شده و از سوءاستفاده افراد سودجو در امر زمین و مسکن جلوگیری می‌کند.

وی دیگر ویژگی‌های مهم اجرای طرح کاداستر را رفع مشکلات ناشی از تداخلات مرزی، جلوگیری از اختلافات مردم و افزایش امنیت در جامعه عنوان کرد.

معاون رییس قوه قضاییه با اعلام اجرای طرح کاداستر به عنوان اولویت نخست سازمان ثبت اسناد و املاک در سال جاری، همه مدیران را مکلف کرد که در برنامه ریزی‌های استانی، این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: طولانی شدن اجرای طرح کاداستر خسارت زیادی در جامعه دارد، لذا همه مدیران ستادی و استانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همه مراجعی که در اجرای این قانون وظایفی را عهده دار هستند، تکلیف دارند که این موضوع را سرلوحه امور قرار دهند.

خداییان با تاکید براینکه همه مراجعی که مالک اراضی و مستغلات بوده و یا این املاک تحت نظارت آن‌ها قرار دارد طبق قانون مکلف به ارائه نقشه استاندارد املاک و اطلاعات حقوقی، ثبتی و توصیفی آن‌ها به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هستند، به مدیران ستادی و استانی این سازمان ماموریت داد که اسامی مدیرانی که در انجام این وظیفه کوتاهی می‌کنند را به مراجع نظارتی و بازرسی اعلام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز