خبرگزاری کار ایران

بادامچی به ایلنا خبر داد؛

برگزاری جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس با وزیر کار در روز سه‌شنبه

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۸۱۰

یک عضو کمیسیون اجتماعی گفت: فردا بعداز ظهر نمایندگان کمیسیون اجتماعی با وزیر کار در خصوص بررسی مشکلات کارگران جلسه خواهند داشت.

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: سه‌شنبه بعداز ظهر کمیسیون اجتماعی جلسه‌ای را با وزیر کار در محل وزارتخانه تعاون دارد تا مسائل ناشی از کرونا که برای واحدهای تولیدی و کارگری پیش آمده و یا در آینده خواهد را مورد بررسی قرار دهیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هنگامی که بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرد واحدهای تولیدی و کارگاه‌ها با مشکلاتی مواجه و کسب و کارها تعطیل و نیمه تعطیل شدند.

وی ادامه داد: در  جلسه مذکور  نحوه حمایت از کارگران بیکار شده‌ که باید بیمه بیماری دریافت بررسی و در جریان برنامه‌های سازمان بهزیستی برای  مشکلات و معضلات کارگران معلول قرار خواهیم گرفت.

نماینده مردم تهران گفت: همچنین در جلسه روز سه شنبه وظایف وزارت کار که مربوط به کمیسیون اجتماعی است را بررسی و هم‌اندیشی خواهیم داشت تا چگونه افرادی که در این مدت کارشان را از دست دادند به چرخه تولید بازگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز