خبرگزاری کار ایران

مسئول ایثارگران سپاه خبر داد؛

توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی برای مقابله با کرونا بین جانبازان و خانواده شهدا

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۵۳۳

مسئول ایثارگران سپاه گفت که بیش از ده هزار بسته بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا بین جانبازان و خانواده معظم شهدا در سراسر کشور توزیع شده است.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم ابوالقاسم شریفی از توزیع بسته‌های جدید بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده بین جانبازان بستری در آسایشگاه ها خبر داد و گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم پیشگیری از انتشار این ویروس بین جانبازان خصوصا جانبازان شیمیایی و قطع نخاعی، بیش از ۱۵۰۰ بسته بهداشتی تا پایان سال گذشته میان جانبازان توزیع شد.

وی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به رسیدگی ویژه به جانبازان بستری در آسایشگاه ها برای جلوگیری از ابتلای این عزیزان به این بیماری، با همکاری بنیاد تعاون سپاه، ۵۰۰ بسته بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در آسایشگاه های امام خمینی(ره)، ثارالله و شهید بهشتی تهران توزیع شد.

سردار شریفی گفت : همچنین با هماهنگی های صورت گرفته بیش از ۶ هزار بسته مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده بین جانبازان بسیجی و پاسدار بالای ۷۰درصد در استان ها توسط سپاه های استانی توزیع خواهد شد.

وی افزود: همچنین بیش از ۲۰۰۰ بسته بهداشتی برای مقابله با کرونا توسط سپاه های استانی بین خانواده معظم شهدا توزیع شده و روند توزیع بسته های جدید همچنان ادامه دارد.

به گفته مسئول ایثارگران سپاه این بسته های بهداشتی شامل دستکش یکبار مصرف، ماسک، ژل و مایع ضدعفونی کننده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز