خبرگزاری کار ایران

‍ پیام تبریک نماینده رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها به ایرانیان صابئین مندایی

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۴۳۳

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقلیت‌های قومی و مذهبی ایام پنج روز مقدس پروانایی یا همان پنجه مقدس را به همه ایرانیان عزیز صابئین مندایی و پیروان حضرت یحیی (ع) تبریک و شادباش گفت.

به گزارش ایلنا، علی یونسی در پیامی با اشاره به ایام پنج روز مقدس پروانایی یا همان پنجه مقدس نوشت: این روزا را به همه ایرانیان عزیز صابئین مندایی و پیروان حضرت یحیی (ع)، صمیمانه تبریک و شادباش می‌گویم.

این روز در آیین صابئین مندایی، روز شروع خلقت توسط خداوند است. خدایی که صاحب عظمت و بزرگی است و خالق تمام فرشتگان و انسان ها است. درس بزرگ و آموزه اصلی حضرت یحیی (ع) و همه پیامبران بزرگ الاهی به بشریت اطاعت از فرامین الاهی است. فرامینی که انسان را به یکتاپرستی، اخلاق، صلح، عدالت و انسانیت دعوت می کنند.

ضمن تبریک این ایام نورانی به ایرانیان عزیز صابئین مندایی، عیدنوروز و سال نو را به آنها و همه ایرانیان عزیز تبریک می گویم و موفقیت در شکست دادن ویروس کرونا و سلامتی تمام شهروندان ایرانی را آرزو دارم.

بسیار بجاست که ما ایرانیان پیرو ادیان توحیدی با همبستگی و انسجام اجتماعی و همچنین با عمل به آموزه‌های رحمانی و تعالیم اخلاقی ادیان آسمانی، در گسترش عدالت، صلح و تمید در ایران و جهان کوشا باشیم.

   سالی سرشار از سلامتی، آرامش و موفقیت را از خداوند متعال، برای همۀ ایرانیان عزیز صابئین مندایی، مسألت دارم.

علی یونسی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز