خبرگزاری کار ایران

میرزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

متاسفانه خطر کرونا جدی گرفته نمی‌شود/ فضای مجازی و رسانه‌ها باهم برای اطلاع‌رسانی بسیج شوند/ برای یک نفر هم جای اسکان در شهرستان گرمی نداریم

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۲۵۳

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه برخی‌ها علیرغم هشدارها بیماری کرونا را جدی نگرفتند و رفت‌وآمدهای خودشان را دارند.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایلنا، درباره وضعیت بیماری کرونا در شهرشتان گرمی، گفت: متاسفانه وضعیت بیماری کرونا در حوزه انتخابی بنده، زیاد تعریفی ندارد.

نماینده مردم گرمی با بیان این‌که شرایط یک مقدار به دلیل مهاجرت‌های صورت گرفته در این منطقه متفاوت است، عنوان کرد: افراد که غالباً هم کارگران فصلی هستند چه باخانواده و چه مجردی از گیلان و مازندران مهاجرت می‌کنند و قطعا ایامی از سال را می‌خواهند نزد افراد و بستگان خود بازگردند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اعتقادات فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی، افراد همیشه برای دید و بازدید و صله ارحام از بستگان و خانواده جا‌به جا می‌شوند که با شیوع بیماری کرونا اصلا این رفت و آمدها به صلاح هیچ کسی نیست.

میرزاده با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای کنترل و جلوگیری از بیماری کرونا، گفت: تمام تلاش این است که رفت و آمدی صورت نگیرد و افراد در خانه‌هایشان بمانند، اما متاسفانه باید بگویم علیرغم تلاش‌ها بعضی‌ها بیماری کرونا را جدی نمی‌گیرند و درصدد هستند به خانواده‌های خودشان سر بزنند و صله ارحام صورت دهند!

 وی ادامه داد: بعضی‌ها فکر می‌کنند تفاوتی با گذشته صورت نگرفته در صورتی که این چنین نیست؛ افراد باید بدانند بیماری که در کل جهان شایع شده دارای خطراتی است که تنها با خانه ماندن می‌توان از انتقال و شیوع بیشتر آن جلوگیری کرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اطلاع‌رسانی‌های مختلف صورت گرفته و تلاش شده آمد و شدها کمتر شود و افراد در خانه‌هایشان بمانند اما معتقدم این کار باید شدت بیشتری گیرد.

وی خاطرنشان کرد: معتقدم رسانه‌ها و فضای مجازی باید بسیج شوند و اطلاع‌رسانی بیشتری در خصوص این بیماری صورت گیرد تا مردم به خطرناک بودن آن به وسیله انتقال سریع پی ببرند.

میرزاده گفت: چه مهمان، چه توریست، چه کارگر فصلی و چه دانشجو باید در خانه‌اش بماند و به نوعی خود را قرنطینه کند تا از بیماری آسیب نبیند.

وی درخصوص منع تردد در گرمی گفت: منع تردد نداریم اما رفت و آمدها کنترل می‌شود و اگر کسی دارای مشکل باشد برمی‌گردد.

نماینده مردم گرمی تاکید کرد: تاکید می‌کنم هیچ جایی برای اسکان یک نفر در شهر گرمی وجود ندارد بنابراین کسی که بیاید به زحمت خواهد افتاد چرا که وی را بازمی‌گردانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز