خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری:

همه ظرفیت‌های سپاه برای خدمات‌رسانی به مردم استفاده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۶۰۱

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه با اشاره به راه اندازی بیمارستان سیار در رشت، گفت: در مقابله با کرونا از همه ظرفیت های سپاه برای ارائه خدمت به مردم استفاده خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سردار سیدعلی موسوی جزایری فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه  در آیین افتتاح بیمارستان سیار سپاه در رشت، اظهار کرد: این بیمارستان با هدف خدمت‌رسانی بیشتر به مردم گیلان در شرایط شیوع ویروس کرونا برپا شده است.

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه با اشاره به تأکیدات فرماندهی کل سپاه پاسداران مبنی بر بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای خدمات رسانی به مردم، افزود: نیروی دریایی سپاه از یک ماه پیش آمادگی خود را برای برپایی این بیمارستان را اعلام کرده بود.

سردار موسوی جزایری با بیان اینکه این بیمارستان ظرفیت پذیرش ۱۲۰ بیمار را دارد، تصریح کرد: در حال حاضر بیمارستان سیار ۵۴ تخت خوابی سپاه در استان هرمزگان نیز برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان نیروی دریایی سپاه در استان بوشهر مشغول خدمات‌رسانی در حوزه تروما است، ادامه داد: به زودی بیمارستان سیار ۴۰ تخت‌خوابی نیروی دریایی سپاه برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در شهر برازجان نیز فعال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز